3 هزار قوطی شیرعسل تاریخ گذشته در کیش توقیف شد
  • فرهنگی

  • مرداد 02، 1398 - 09:46


به گزارش روزنامه دریای اندیشه،رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از کشف و معدوم 3 هزار و 276 عدد قوطی شیر عسل تاریخ گذشته از سوپرمارکتها و انبارهای توزیع و پخش مواد عذایی در جزیره کیش خبر داد و گفت: اقلام توقیفی پس از توقیف و معدوم سازی روانه کارخانه بازیافت می شود.

دکتر رضانیا ضمن تاکید بر ضرورت همکاری مردم در اطلاع رسانی به موقع اظهار کرد: ما در حوزه بهداشت وسلامت مردم با احدی تعارف نداریم و با متخلفان فروش و نگهداری هر نوع کالای تاریخ گذشته و ممنوعه اعم از بهداشتی، دارویی و غذایی برخورد خواهد شد.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از كلیه صنوف درخواست كرد برنامه خود اظهاری كالاهای تاریخ گذشته خود را به جهت پیشگیری از وجود این كالاها در سطح عرضه و بروز برخوردهای قانونی از سوی مركز توسعه سلامت بسیار جدی بگیرند.

این مسئول درحوزه سلامت از كلیه شهروندان تقاضا كرد حتما در هنگام خرید اقلام خوراكی، آشامیدنی و آرایشی، بهداشتی و دارویی به مشخصات درج شده روی بسته بندی ها به ویژه تاریخ تولید و انقضاء دقت نموده و از سلامت بسته بندی نیز اطمینان خاطر حاصل كنند.

رضانیا خاطرنشان کرد: شهروندان ازخرید موارد تاریخ گذشته، مخدوش یا بسته بندی آسیب دیده پرهیز کنند و ضمن تذكر به متصدی فروش می توانند مورد را به سامانه 190 اطلاع دهند.