اضافه شدن 14 رشته در مقاطع مختلف دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان
  • فرهنگی

  • شهریور 09، 1398 - 12:04


به گزارش دریای اندیشه،دکتر مهدی باقری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رشته های مقطع تحصیلی کارشناسی پیوسته شامل علوم و مهندسی صنایع غذایی، مدیریت امور بانکی، مدیریت بیمه، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مهندسی شهرسازی و نقاشی در واحد بندرعباس و مدریت مالی در واحد بین الملل قشم، روان شناسی واحد بندرلنگه، مهندسی صنایع واحد پارسیان را شامل می شود.

وی ادامه داد: رشته های مقطع ارشد هم در برگیرنده آموزش ریاضی، فرآوری محصولات شیلاتی که برای اولین بار در استان دایر می شود و رشته فلسفه و کلام اسلامی در واحد بندرعباس است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان اظهار کرد: در گذشته رشته آموزش ریاضی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس دایر بود که برای مدتی از این دانشگاه گرفته شد و با پیگیری‌های انجام شده مجدد دایر شده است.

باقری اضافه کرد: رشته های مکانیک خودرو و تاسیسات تهویه مطبوع هم در مقطع کاردانی هم به این دانشگاه اضافه شده که در واحد سما آموزش داده می شود.

وی خاط نشان کرد: مجوز ۹ رشته مقطع کارشناسی پیوسته در ۳۰ مرداد اخذ شد و پذیرش دانشجود در این رشته ها از مهر آغاز می شود و هم  اکنون  ۲۳ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل هستند.