افشار فتح اللهی، مدیرعامل منطقه آزاد قشم شد
  • اجتماعی

  • آبان 22، 1400 - 05:45


مشاور رئیس جمهور در مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، طی حکمی "افشار فتح اللهی" را به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم انتخاب کرد.

به گزارش روزنامه دریای اندیشه، سعید محمد با این انتصاب نشان داد که در عمل به وعده های خود مبنی بر بکارگیری متخصصینِ جوان و انقلابی؛ فارغ از  سیاست بازی های رایج، ثابت قدم و صادق است.

با توجه به کاهش صادارت کشور در سالهای گذشته به دلیل تحریمهای ظالمانه و غیرقانونی علیه ملت ایران و از دست دادن بازارهای جهانی و بعضا منطقه ای و متضرر شدن بسیاری از صنعتگران و تجار در بحران اقتصادی اخیر، ورود افشار فتح اللهی به سمت جدید می تواند تحولی جدی در جبران خسارت های گذشته و خیز برداشتن به سمت بازپس گیری بازارهای ایران در منطقه و جهان، ایجاد کند. 

سوابق و تجربیات فتح اللهی در حوزه صنعت بی تردید، حمایت مدیران صنایع و سرمایه گذاران خوش نام کشور از وی را به دنبال خواهد داشت.

انتخاب کارشناسی شده و از روی تجربه و تخصص افشار فتح اللهی به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛ بارقه های امید را در قلب مردم، فعالان اقتصادی، تجار و صنعتگران نسبت به تحول در راستای رشد اقتصادی منطقه قشم ایجاد کرده است.

فتح اللهی پیش از این مشاور و مدیرکل حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) و همچنین مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز بوده است. 

سوابق فتح اللهی نشان می دهد که وی مدیری آگاه و و با تجربه در حوزه صنعت است و در استان های تهران و البرز چهره شاخصی به حساب می آید. 

وی در مقاطعی معاونت امور حقوقی مجلس و استان‌های وزارت صمت  و مدیر کلی سرمایه گذاری وزارت صمت را نیز بر عهده داشته و به علاوه، عهده دار مدیریت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و معاونت منطقه ویژه اقتصادی استان گیلان نیز بوده است.

امید است انتخاباتی از این دست در دولت سیزدهم ادامه داشته و مردم نسبت به بهبود شرایط اقتصادی کشور دلگرم شوند.