اختلافات مالی،علت نزاع دسته جمعی شهرستان سیریک
  • اجتماعی

  • خرداد 24، 1401 - 07:53


 

فرمانده انتظامی شهرستان "سیریک" از نزاع دسته جمعی در بازارچه میشی این شهرستان به دلیل اختلافات مالی در خصوص تصادف خسارتی سال های گذشته خبر داد. 

 

به گزارش دریای اندیشه،سرهنگ " فرهاد چراغی" در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: که مقارن ساعت ۲3 مورخه بیستم و سوم خردادماه ،در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰مبنی بر وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی، بلافاصله عوامل گشت کلانتری و یگان امداد این فرماندهی به محل اعلامی اعزام شدند.

 

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی شهرستان و بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته محل درگیری، مشخص گردید افرادی ناشناس، با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس به بازارچه میشی وارد شده و با استفاده از چوب و سلاح سرد اقدام به نزاع و درگیری دسته جمعی نمودند.

 

این مسئول انتظامی با اشاره به انتشار کلیپی با همین مضمون در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، بیان داشت: بلافاصله مأموران طی تحقیقات میدانی و بررسی تصاویر، 9 نفر از طرفین نزاع را شناسایی کردند.

 

سرهنگ چراغی اظهار داشت: ماموران ضمن هماهنگی قضائی و انجام اقدامات تأمینی و انتظامی طی یک عملیات منسجم پلیسی در محل اختفا تعدادی ازضاربین حضور یافته و همچنین خودرویی که در درگیری از آن استفاده می شد را توقیف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان سیریک با تأکید بر اینکه اقدامات پلیسی جهت دستگیری تمامی ضاربین بصورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد، تصریح کرد : پليس با مخلان نظم و امنيت عمومي تعارف ندارد و افرادي كه نيت هاي پليدي در سر دارند، بدانند كه پليس با قاطعيت و جديت به پشتوانه همكاري آگاهانه شهروندان و حمايت دستگاه قضائي با آنان برخورد خواهد كرد.