امام جمعه هرمز منصوب گردید
  • سیاسی

  • دی 19، 1398 - 15:25



حجت الاسلام والمسلمین  فتح اله بهزادی بعنوان امام جمعه هرمز توسط نماینده ولی فقیه در هرمزگان منصوب گردید.

به گزارش دریای اندیشه ؛ امام جمعه بندر عباس ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردارسپهبد حاج  سلیمانی با حضور در جلسه شورای اداری جزیره هرمز خاطر نشان کرد: عملیات مقتدرانه پاسداران انقلاب اسلامی  نشانه اقتدار ، سربلندی و افتخار ملت است. مردم شریف ایران دارای نیروی ایمان و باورهای دینی هستند و این موضوع چیزیست که آمریکاییها نسبت به آن بیگانه هستند 

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده اظهار داشت : در این برهه از زمان نقطه تحمل مان به سر آمده و نیرو ههای آمریکا و انگلیس باید منطقه را ترک کنند. همیشه نگاه قدرتمندانه دشمن را عقب می راند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان داشت: ملت غیور ایران با همدلی و مشارکت ، اتحاد و انسجام ملی پای باورها و اعتقاداتشان ایستاده اند. امروزه هر یک از اقشار جامعه یک قاسم سلیمانی هستند و خون سردار شهید نسبت به وجود ایشان برای دشمن خطر ناک تر است.

این مسئول در ادامه ابراز داشت: جزیره هرمز به دلیل مجاورت با تنگه هرمز دارای موقعیت حساس می باشد به همین دلیل باید تمامی ارگانها با عزم و اراده تلاش شان را بیشتر نمایند و نگرانی رهبر انقلاب نسبت به هرمز برطرف نمایند. همه دستگاه‌ ها باید به سهم خود ، دین شان را نسبت به این جزیره ادا کنند.

وی عنوان کرد:  تا به امروز تمام فعالیت هایی که برای جریزه هرمز انجام داده ایم، اتفاقاقات خوبی به شمار می آید اما  باز هم کافی نمی باشد، زمانیکه مسئولان کشوری به بندرعباس تشریف فرما شوند ، بنده به آنها هم می گوییم دینشان را نسبت به جزیره هرمز ادا کنند.

 امام جمعه بندرعباس تصریح کرد : ما باید نقشه راه آینده جزیره هرمز را ترسیم نماییم، این مسئله مهمترین شاخص پیشرفت هرمز به شمار می آید. براساس نقشه راه و ترسیم آینده هرمز به سمت جلو گام بر داریم

وی در خصوص اینکه پیشرفت یک کار چند بعدی است و نگاه سطحی یک نگاه تک بعدی است عنوان کرد: ما در کنار  ارائه طرح برنامه عمرانی باید پیوست فرهنگی نیز داشته باشد که مبادا به بخش‌های دیگر فرهنگی دینی و غیره دچار مشکل نشود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: فضیلت‌های مردم جزیره هرمز از  روح ولایت مداری آنها سرچشمه می گیرد. و این باید پایدار بمانn و عمران و آبادانی ها هرمز نباید باعث از بین رفتن این فضیلت‌ها باشد و مسئولین باید این فضیلت‌ها را شناسایی کنند .

امام جمعه بندر عباس با بیان اینکه گردشگری امروزه بعنوان یک صنعت به شمار می آید ، در ادامه یاد آور شد: در دنیا و ما باید این صنعت را در هرمز تقویت کنیم و اما نباید اجازه دهیم فرهنگ‌مردم دست خورده شود.

وی در ادامه افزود: گردشگر برای شما مایه خیر و برکت است و سطح معیشت مردم را بالا میبرند،  از گردشگران استقبال میکنیم، ما امروز نیاز به زیر ساخت های گردشگری داریم و الگوهایی مانند کیش مطلوب هرمز نیست و  اگر این فرهنگ دست نخورده هرمز را ببینند قطعاً برای شان دیدنی خواهد بود و باعث جذب گردشگر خارجی نیز خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده عنوان کرد: گزارشی از معیشت مردم جزیره هرمز در اختیار ما قرار دارد که شامل ، معیشت مردم جزیره هرمز و سفره مردم و میزان درآمد شان است. با در نظر گرفتن شغلی  برای مردم این جزیره بیاییم سطح رفاه مردم را ارتقاء دهیم.

وی همچنین در بخش دیگر سخنانش خاطر نشان کرد: هر سرمایه گذاری که در هرمز سرمایه‌گذاری کند حداقل باید

.90 درصد از نیروهای خودش را از مردم هم این جزیره تامین کند.

این مسئول در ادامه اذعان کرد: مطمئن باشید که این مرحله جدید با دستور رهبر معظم انقلاب شاهد یک تحول عظیم در جزیره هرمز خواهیم بود و بنده نیز به عنوان نماینده حضرت آقا در استان پیگیر خواهم بود و زمانی که به یک نتیجه مطلوب رسیدیم گزارشی به محضر ایشان خواهیم برد و این نیاز به صبر دارد اما از جنس گام دوم انقلاب.

امام جمعه بندرعباس تشریح کرد: نماز جمعه یک نماز عبادی و سیاسی است که هم به دین مردم کار دارد و هم به سیاست سرچشمه نماز جمعه ولایت است.

حجت الاسلام و المسلمین با بیان اینکه مشروعیت نماز جمعه متصل به ولایت است، در ادامه گفت:  نماز جمعه بازوی ولایت است و برای  ایجاد رابطه‌ی مناسب مردم با نظام اسلامی، شوکت نمازجمعه شوکت انقلاب است و در جزیره هرمز مردم با درک درست و بصیرتی که دارند در نمازجمعه نشان دهند تا شرایط بهتری را در جزیره شاهد باشیم

وی در پایان ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین مهدی دری و تبریک به حجت الاسلام والمسلمین  فتح اله بهزادی که یک جوان پر انرژی می باشد و سکان نماز جمعه هرمز را به دست می گیرد توصیه می کنم که در کنار مردم و مسئولین بتوانند موفقیت‌های بهتری را رقم بزنند  و همچنین از مسئولین تقاضا دارم که در کنار امام جمعه همکاری‌  داشته باشند.