انتقام جویی،زمسنه ساز وقوع قتل‌ در حاجی آباد
  • اجتماعی

  • خرداد 22، 1401 - 09:32


 

به گزارش دریای اندیشه ،فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد از درگیری منجر به قتل در شهرستان به دلیل انتقامجویی و اختلافات قبلی خبر داد‌.

 

سرهنگ " روح اله عبدالهی" در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: مقارن ساعت ۲۲ مورخه بیستم خردادماه ،در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰مبنی بر وقوع تیراندازی، بلافاصله عوامل گشتی به محل اعلامی اعزام شدند.

 

وی افزود: با حضور مأموران کلانتری و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مشخص گردید فردی ناشناس در آدرس ذکر شده از یک دستگاه خودروی سواری پراید فاقدپلاک با صورت پوشیده پیاده شده و بااسلحه به طرف فردی دیگرشلیک نموده و سریعاً از محل متواری شده است.

 

این مسئول انتظامی با اشاره به انتشار کلیپی با همین مضمون در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، بیان داشت: فرد مجروح بلافاصله توسط اورژانس 115 به بیمارستان فاطمه زهرا(س)منتقل که متأسفانه بعلت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرده است. 

 

سرهنگ عبدالهی اظهار داشت: بلافاصله اقدامات تأمینی و انتظامی جهت کشف علت تیراندازی ،شناسایی و دستگیری قاتل آغاز گردید.

 

وی با بیان اینکه مأموران در بررسی های تخصصی و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند هویت قاتل را شناسایی کنند، ادامه داد: مقتول از حدودیکسال قبل به دلیل ضرب وجرح وچند جرم دیگر در زندان قرارداشته که چند روزقبل بعلت بیماری با قرار وثیقه از زندان ازادودر مرخصی به سر می‌برده است.

 

این مسئول انتظامی افزود:طبق شواهد موجود در صحنه جرم و پیگیری های انتظامی واطلاعاتی، علت قتل به قصد انتقام جویی صورت گرفته است.

 

وی اذعان داشت: قاتل به محض اطلاع از ازادی مقتول از زندان ،به قصد انتقام جویی پس از تعقیب نامبرده اقدام به شلیک بااسلحه و قتل مقتول نموده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با تأکید بر اینکه اقدامات پلیسی جهت دستگیری قاتل بصورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد، مبارزه جدی و مستمر با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی را مهمترین مأموريت پلیس دانست و گفت: با برهم زنندگان نظم ، امنیت و آرامش جامعه هیچ مماشاتی نخواهیم داشت و به شهروندان اطمینان می‌دهیم بدون هیچ اغماضی با اقدامات شرورانه و ضد امنیت عمومی برابر قانون برخورد خواهد شد.