اولین کارگاه تولید ماسک زنان سرپرست خانوار در بهزیستی بندرعباس راه اندازی شد
  • فرهنگی

  • خرداد 25، 1399 - 23:05


 

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس همزمان شیوع ویروس کرونا و اپیدمی فراگیر این ویروس منحوس در  جهان و به تبع آن کشور ما ایران  اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس با اعطای تسهیلات به مبلغ ۱۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض به گروه همیار خیاطی همت متشکل از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش خود اقدام به راه اندازی  کارگاه تولید ماسک نمود .

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس در جریان بازدید از این کارگاه  هدف از راه اندازی خط تولید ماسک توسط زنان سرپرست خانوار را   توانمند سازی ،ایجاد اشتغال، رسیدن این قشر از جامعه هدف به استقلال مالی برشمرد.

افسانه پور محمود ادامه داد: یکی از اولویتهای سازمان بهزیستی  ایجاد اشتغال پایدار برای زنان سرپرست خانوار  و کمک به  توانمند سازی این قشر از زنان ،خروج انها از چرخه حمایت و نیز حضور پررنگ بانوان جامعه هدف تحت پوشش در عرصه های  مختلف اجتماعی است .

گفتنی است  این  کارگاه تولیدی ، روزانه ظرفیت تولید ۹۰۰ عددماسک را دارا می باشد. که در صورت حمایت و تامین مواد اولیه  این رقم به ۱۱۰۰ عدد خواهد رسید.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس در جریان بازدید از این خط تولید خبر از اعطای تسهیلات به مبلغ ۴۰ میلیون تومان را  با هدف توسعه کسب و کار  ،کمک به  چرخه تولید ،مساعدت و همراهی با مدافعان سلامت را به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع این ویروس به این گروه همیار داد.  

انتهای پیام