این رادیو بهعمد به دنبال بر هم زدن جو‌آرام بندرلنگه هستند
  • گزارش و مصاحبه

  • تیر 05، 1401 - 07:34


شهردار بندرلنگه ؛

  افرادی به عمد به دنبال برهم زدن جو آرام بندرلنگه هستند 

به گزارش خبرنگار دریای اندیشه از بندرلنگه ؛ شهردار بندرلنگه در خصوص انتشار تصاویری از قطع درختان گفت : تصاوير منتشر شده مربوط به شهرستان بندرلنگه نیست و چنین چیزی واقعیت ندارد. وی خاطر نشان کرد : هرکسی هر نوع مستندی از قطع حتی یک اصله درخت توسط نیروهای شهرداری در بندرلنگه دارد ارائه کند تا با عوامل آن برخورد قاطع کنیم.

فرهمندنیا یادآور شد : به نظر می رسد افرادی به عمد به دنبال بر هم زدن جو آرام شهر بندرلنگه هستند آنهم در ایامی که شهرداری بندرلنگه با تمام قوا و امکانات در جهت رضایتمندی و خدمت رسانى به شهروندان در حال اجرای دو پروژه عظیم عمرانی است و متاسفانه این افراد قلیل به دنبال دلسرد کردن مردم و ایجاد حاشیه برای شهرداری و ممانعت از خدمت رسانی به مردم می باشند. وی افزود: بررسی صحت و سقم این تصاویر را به شهروندان عزیز موکول می‌کنم.

دكتر فرهمندنيا ادامه داد: از روز اول که بنده شهردار بندرلنگه شده ام به‌ هیچ‌ وجه اجازه قطع حتی یک درخت را نداده‌ام و قطع درخت کاملا ممنوع است! ما در این دوران فقط در دو نقطه شهر بنا به دلایل معین درختان کنوکارپوس را قطع کرده ایم که بلافاصله ، درختان مثمر و بومی منطقه جایگزین شده است.

شهردار بندرلنگه عنوان داشتند : عملکرد شهرداری بندرلنگه شفاف است و همواره کوشیدیم با تعامل، همکاری و تلاش شبانه روزی همه همکاران خدمات مطلوبی به مردم برسانیم.

در پايان دكتر فرهمندنيا گفت: همشهريان عزيز در صورت مشاهد هرگونه خسارت به درختان و ساير وسائل شهرى كه براى استفاده عموم مردم مى باشد كه در اختيار مجموعه شهردارى بوده موضوع را به اين شهردارى اطلاع دهند تا در سريعترين زمان ممكن با متخلفين برخورد قانونى شود وی همچنين از همراهى و همدلى تمامى همشهريان عزيز با اين مجموعه شهرداری كمال تقدير و تشكر را کرد.