آیین تکریم و معارفه رئیس اداره برق خمیر برگزار شد
  • گزارش و مصاحبه

  • تیر 04، 1401 - 07:30


با حضور فرماندار و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان؛

آئین تکریم و معارفه رئیس اداره برق خمیر برگزار شد

 

طی نشستی با حضور فرماندار خمیر و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان و جمعی از پرسنل شرکت توزیع برق، مدیر جدید برق شهرستان خمیر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار دریای اندیشه از خمیر؛ در این نشست هادی جمعه پور به عنوان سرپرست جدید اداره برق شهرستان معرفی و از تلاش های محسن مرادی مدیر سابق تقدیر شد.

فرماندار خمیر در این نشست با بیان اینکه جابجایی ها، در هر دستگاهی امری متداول و طبیعی است، اظهار کرد: مهم این است که مدیران جدید که در این جایگاه معرفی می شوند با انگیزه بیشتر و تلاش مضاعف تری در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند. وی افزود: حضور میدانی در مناطق شهرستان و تعامل با شهرداران، دهیاران و شوراها و استفاده از تجربیات آنان و همچنین حضور در بین مردم از جمله نکاتی است که بایستی مورد توجه مدیر جدید باشد.

عالی ترین مقام دولت در شهرستان خمیر در ادامه به برخی موضوعات و خواسته های مردمی اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات مربوط به برق و کاهش تنش برقی از جمله مهم ترین موضوع در این حوزه است.

وی افزود: گرچه در فصل تابستان فشار زیادی به شبکه وارد می شود اما باید تلاش شود مشکلات در این حوزه به حداقل برسد.

فرماندار ادامه داد: یکی ‌از دغدغه‌های مردم، خسارت دیدن وسایل برقی آنان ناشی از نوسان شبکه برق است لذا اطلاع رسانی شود افراد بتواند خسارات ناشی از این واقعه را دریافت کنند.

تعویض تیرهای فرسوده و همچنین توسعه و اصلاح شبکه با توجه به گرمای هوای به ویژه در مناطق دوردست از جمله موضوعاتی است که مورد پیگیری قرار گیرد.

فرماندار خمیر همچنین گفت: گرچه استقرار اتفاقات برق در مناطق کشار متحمل هزینه و اعتبار بالایی است اما تا زمان استقرار آن و جهت کمک به هرگونه اتفاقات در آن منطقه، پیشنهاد می شود امکانات خودرویی و لجستیکی در اختیار شهرستان قرار گیرد.

فرماندار خمیر پیشنهاد کرد با توجه به گستردگی و ظرفیت این شهرستان، بندرخمیر به عنوان شهرستان پشتیبان در‌حوزه تامین امکانات و تجهیزات برقی باشد.

مهندس خواستار در ادامه از آقایان مرادی مدیر سابق اداره برق شهرستان و همچنین ترک زاده مدیر منطقه ۳ بدلیل پیگیری ها و تلاش در جهت رفع مشکلات مردم شهرستان خمیر تقدیر کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با بیان اینکه مدیر جدید از نیروهای توانمند است که در شهرستان سیریک نیز سابقه مدیریت داشته، افزود: قطعاً ایشان نیز تلاش خواهد کرد با پیگیری و حضور میدانی در مناطق مشکلات مربوط به این حوزه را مرتفع کند اما در این راستا نیازمند حمایت مجموعه اجرایی و مردم شهرستان خمیر است.

وی در بخشی از سخنان خود عنوان کرد:با توجه به قرار گرفتن در ایام تابستان علاوه بر اصلاحات و تعمیرات شبکه، مدیریت مصرف نیز نکات مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق همچنین با اشاره به مصوبه هیئت وزیران در خصوص مدیریت مصرف در ادارات دولتی و بخش های کشاورزی و صنایع عنوان کرد:در حال حاضر بیشترین تمرکز ما بر روی کاهش مصرف در بخش دولتی، صنایع و کشاورزی است. 

مهندس کریمی اضافه کرد:بر این اساس کلیه دستگاه های اجرایی موظفند در ساعات اداری ۳۰ درصد و غیر اداری ۶۰ درصد کاهش مصرف برق داشته باشند.

وی ادامه‌ داد: در همین خصوص شرکت توزیع برق با مسئولین صنایع و نمایندگان کشاورزان جلسات متعددی برگزار نموده است که حداقل نارضایتی و خسارت را در این بخش ها شاهد باشیم.

این مسئول استانی همچنین عنوان کرد:اولویت اصلی ما جلب رضایت شهروندان است و انتظار داریم شهروندان با رعایت الگوی مصرف با شرکت برق همکاری لازم را داشته باشند تا در این فصل با کمترین مشکل مواجه شویم.

گفتنی است در پایان این نشست حکم هادی جمعه پور به ایشان داده شد.