بهره‌برداری از ۶۲۰ طرح عمرانی در هفته دولت در هرمزگان
  • فرهنگی

  • شهریور 01، 1398 - 13:51


به گزارش روزنامه دریای اندیشه،فریدون همتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از هزار میلیارد تومان از طرح‌های هفته دولت با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین این طرح‌ها آغاز عملیات ساخت ۴ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس‌جمهور است، افزود: عملیات اجرایی ۲۴ طرح نیز با اعتبار ۳۶۵ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: بیشترین طرح‌های هفته دولت به بخش‌های مسکن، عمران شهری و روستایی و بهداشت و درمان است.

همتی خاطرنشان کرد: بیشترین طرح‌های هفته دولت به ترتیب در شهرستان‌های بندرعباس، بستک و بندرلنگه و میناب است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان نیز عنوان کرد: ساخت راه روستایی در نقاط مختلف استان، ساخت بازارچه ملوانی بندرلنگه، انبار ذخیره‌سازی و نگهداری فرآورده‌های نفتی در بندرعباس، کارگاه تولید فرآورده‌های خرما در بندرعباس، تولید انواع آب آشامیدنی بسته‌بندی شده در جاسک، ساخت چمن مصنوعی و سالن ورزشی در شهر‌های مختلف استان، بهسازی و روکش آسفالت جاده‌های بستک، بشاگرد، خمیر، میناب و بندرعباس طرح‌هایی است که بهره‌برداری می‌رسد.

رضا مدرس افزود: افزود: بهره‌برداری از سایت پرورش میگو و ساخت بندر صیادی بندرعباس، ۳ سایت پرورش میگو در بندرلنگه، ساخت بندر صیادی کوه مبارک، ۳ سایت تکثیر میگو در سیریک، ۴ سایت تکثیر و پرورش میگو در قشم، ساخت و تکمیل مدارس در بندرعباس، بندرلنگه، بندرخمیر و جاسک طرح‌های دیگری است که بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: 9 مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در قشم، رودان، میناب، تجهیز ناوگان و ماشین‌آلات بخش کشاورزی، و صنایع بسته‌بندی محصولات کشاورزی و سردخانه در نقاط مختلف استان و اجرای شبکه توزیع آب در بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، بشاگرد در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.