در راستای گسترش و بهبود وضعیت ورزش بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان : همکاری سازنده و موثر با سازمان منطقه آزاد قشم
  • فرهنگی

  • مهر 26، 1399 - 00:22


رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان، با دکتر مومنی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم و مهندس حقگو مدیر ورزش جزیره قشم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش دریای اندیشه؛ از آنجایی که ورزش بدنسازی و پرورش اندام مورد استقبال جوانان در رده های سنی مختلف قرار گرفته، دکتر حسین اخلاقی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان سعی در فراهم نمودن  بستر مناسب و دسترسی راحت علاقمندان به این رشته ورزشی است.

اخلاقی در این نشست اظهار داشت:،از آنجایی که رشته بدنسازی در دنیای امروز برای ارتقا سطح عملکردی تمام رشته ها ضروری بوده، و علاقه مندان به این رشته باید با علم وارد شوند و با فراز و فرودهای آن آشنا شوند، هیات بدنسازی و پرورش اندام استان، تمام سعی خود را  بر این مهم متمرکز نموده است که دانش افزایی لازم در  زمینه بدنسازی انجام شود.
این دیدار و نشست صمیمانه در راستای تعامل هرچه بیشتر سازمان منطقه آزاد قشم با هیات  بدنسازی و پرورش اندام استان جهت 
پیشرفت ارتقای سطح کیفی ورزش بدنسازی و پرورش اندام استان پرداختند 
تا علاو ه بر ایجاد بستر مناسب و فراهم ساختن شرایط ایده آل برای تمرین و آمادگی ورزشکاران بومی این رشته در استان جهت برگزاری مسابقات ، سمینارها و همایش و تورنمت های کشوری و بین المللی  و همچنین استفاده از ظرفیت های مناطق آزاد به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان این دیدار نیز حسین اخلاقی ضمن قدردانی از رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم، با اهدا لوح سپاس بر تداوم همکاری ها تاکید کرد.