فراهم سازی بستری مناسب و مطلوب جهت ارتباطی زنده با دفتر ریاست جمهوری
  • فرهنگی

  • آبان 25، 1399 - 11:03


مخابرات منطقه هرمزگان با تامین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب و مطلوب امکان برقراری ارتباط ویدئو کنفرانس را در دو نقطه به صورت همزمان با دفتر ریاست جمهوری برقرار کرد.
به گزارش دریای اندیشه ؛ آیین بهره برداری از تأسیسات آب‌شیرین‌کن خلیج‌فارس  با ظرفیت ۲۰۰ هزار متر مکعب در شبانه‌روز به منظور تأمین بخشی از آب مورد نیاز شرب و صنعت استان‌های مرکزی و جنوب‌شرق کشور، با حضور دکتر فریدون همتی استاندار ، نمایندگان استان درمجلس شورای اسلامی ، و دیگر مدیران استانی در محدوده روستای گچین  به صورت ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور انجام شد .
مخابرات منطقه هرمزگان در این پروژه با حضور به موقع و تامین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب (انجام 4 کیلومتر فیبرنوری و ارائه پهنای باند بالا و مطلوب ) ، ارتباط زنده تصویری را با دفتر ریاست جمهوری  برقرار کرد  .
گفتنی است از مزایای مهم اجرای این طرح تأمین آب شرب و کمک به رشد صنعت در استان‌های کم آب کشور (استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد) به ویژه تأمین آب مورد نیاز واحدهای بزرگ در بخش‌های صنایع و معادن و افزایش رونق اقتصادی در این مناطق می‌باشد. همچنین سایر مزایای این طرح دسترسی به مواد اولیه (آب دریا) قابل دسترس ، مطمئن و تمام‌ناپذیر است.