فرهنگ وقف با مشارکت رسانه‌ها نمود عینی پیدا کرده است
  • فرهنگی

  • مهر 24، 1399 - 12:05


مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان :
فرهنگ وقف با مشارکت رسانه‌ها نمود عینی پیدا کرده است
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه رسانه‌ها باعث معرفی و شناسانده شدن وقف در جامعه می شوند، گفت: فرهنگ وقف در جامعه اسلامی با مشارکت رسانه‌ها نمود عینی پیدا کرده است.
به گزارش دریای اندیشه :حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد ضمن تبریک فرا رسیدن دهه وقف با اشاره به رسانه‌ها در ترویج و تبیین ارزش های دینی گفت: رسانه ها در پاسداری از ارزشها و تبیین، ترویج و حفظ آرمانهای نظام مقدس اسلامی نقش ارزنده‌ای می ‌توانند ایفا كنند.
وی به ظرفیت و توانمندی رسانه ها در ایجاد تغییر و تحولات چشمگیر در جوامع افزود: رسانه مهم‌ترین وسیله در ایجاد هر گونه ارتباط و رابطه‌ای از روابط میان فردی گرفته تا ارتباطات جمعی هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به نقش بسزای اصحاب رسانه در وقف و موقوفات تصریح کرد: توجه به حوزه وقف توسط اصحاب رسانه باعث دستاوردهای خوبی در زمینه وقف شده است.
حجت الاسلام انصاری راد با بیان اینکه رسانه‌ها باعث معرفی و شناسانده شدن وقف در جامعه می شوند، ابراز داشت: فرهنگ وقف در جامعه اسلامی با مشارکت رسانه‌ها نمود عینی پیدا کرده است.
وی در ادامه، فرهنگ سازی در راستای ترویج وقف در جامعه را از جمله مهمترین بایسته هایی دانست که به خصوص در زمانه کنونی، نقش رسانه های جمعی و همچنین فضای مجازی در تحقق این مهم بسیار کلیدی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان گفت: وقف، فرهنگی است که از قرن ششم تاکنون در ایران بوده و در همه حال مورد توجه مردم قرار گرفته است.