جهاد ادامه دارد؛از میدان سیل تا تامین اجازه مسکن محرومان
  • گزارش و مصاحبه

  • خرداد 25، 1401 - 08:35


مسئول گروه جهادی شهید قاسم سلیمانی محله بالاشهر معزآباد رودان:

 

جهاد ادامه دارد؛ از میدان سیل تا تامین اجازه مسکن محرومان

 

 

 

در حال حاضر با کمک خیرین و دوستان و همراهان نیک اندیش به افراد مستاجر نیازمند برای اجاره بها شأن کمک رسانی میکنیم.

به گزارش اختصاصی دریای اندیشه؛ رد پای جهادگران گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی محله بالاشهر معزآباد رودان در صحنه های مختلف دیده می شود از میدان سیل تا تلاش برای تامین هزینه اجاره مسکن نیازمندان این گروه را ویژه کرده است.

مهدی مبارکی مسوول گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی محله بالاشهر معزآباد رودان در گفتگو با خبرنگار دریای اندیشه اظهار داشت: از بدو شیوع کرونا این گروه جهادی با فرمان مقام معظم رهبری برای کمک به بیماران و مقابله با شیوع این ویروس منحوس وارد میدان شد و خدمات متعددی از سوی جهادگران این گروه به شهروندان و هم محله ای هایمان صورت گرفت.

وی ادامه داد: از همان موقع تا کنون تلاش کردیم تهیه بسته های معیشتی به یاری خانواده های نیازمند و آنان که بواسطه درگیری با کرونا آسیب اقتصادی و معیشتی دیدند بشتابیم.

وی ادامه داد: در این راه حوزه امام جعفرصادق علیه السلام رودان و سپاه ناحیه رودان در کنار خیرین نیکوکار مارا یاری کردند.

مبارکی گفت: در تحقق این امر در چندین مرحله تلاش کردیم که کمک شایانی به نیازمندان محله و خارج از محله به صورت ماهیانه انجام شود. وی تصریح کرد: در حال حاضر هم با کمک خیرین و دوستان و همراهان نیک اندیش به افراد مستاجر نیازمند برای اجاره بها شأن کمک رسانی میکنیم.

وی ادامه داد: کمک رسانی به ساخت و ساز منازل محرومین دیگر برنامه گروه جهادی حاج قاسم سلیمانی بود و منازل آسیب دیدگان از سیل سال گذشته انجام شد و بیش از ده منزل مسکونی بازسازی و بهسازی شد.

مهدی مبارکی از اقدامات جهادگران این گروه در میدان سیل هم خبر داد و گفت: جوانان این گروه در روزهای بحرانی بارندگی و سیل سال ۱۴۰۰ با تلاش مثال زدنی به یاری مردم شتافتند.

وی به اشاره به اینکه فعالیت های جهادی گروه جهادی حاج قاسم سلیمانی به نام و یاد شهدا مزین شده است و این امر برکات زیادی را به همراه داشته است چرا که هر بخش از برنامه به نام یک شهید سند می خورد. وی گفت: این گروه جهادی برای رفع مشکلات محله و مردم در مباحث مختلف مطالبه گری را هم در پیش گرفته است و به حمدالله توانستیم مشکلاتی همچون روستایی معابر ، آسفالت و تنظیف محله و نصب پارک و وسایل بازی کودکان را رفع کنید.

مبارکی نقش گروه های جهادی را در رفع مشکلات و یاری رساندن به مردم را بی بدیل دانست و گفت: امیدوارم در پناه ائمه اطهار و خداوند متعال همواره پر خدمت رسانی به محروم باشیم. وی نامگذاری کوچه و معابر محله بالاشهر معزآباد بنام شهدا را دیگر مطالبه این گروه جهادی عنوان کرد که با جدیت در حال پیگیری است.

مسوول گروه جهادی حاج قاسم سلیمانی رودان بیان داشت: قطعا این گروه جهادی و جوانان جهادگر آن خادم و خدمتگزار مردم در صحنه های مختلف هستند و امیدواریم برای کاستن غبار مشکلات از زندگی مردم تلاش کنیم. وی افزود: امیدوارم همه ارگان و نهاد های انقلابی همواره پای کار گروه های جهادی باشند.