حضور بیش از دو هزار کاروان هرمزگانی در تشییع پیکر حاج قاسم در کرمان
  • فرهنگی

  • دی 17، 1398 - 10:54


به گزارش دریای اندیشه،از عصر دیروز و دیشب بیش از دو هزار کاروان از شهرهای مختلف هرمزگان و جزایر آن راهی دیار کریمان شده‌اند تا در مراسم با شکوه تشییع پیکر پاک حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان حضور یابند.

بسیجیان دست‌اندرکار در موکب شهید عبدالحمید سالاری مستقر در شهرستان حاجی آباد که محل اصلی عبور کاروان‌های اعزامی از هرمزگان به سمت استان کرمان است، خبر داده‌اند که از عصر دیروز دوشنبه تا بامداد سه شنبه بیش از دو هزار کاروان خودرویی، اتوبوس و مینی‌بوس از شهرهای مختلف راهی کرمان هستند تا در مراسم تشییع پیکر سردار مقاومت حضور یابند.

مردم هرمزگان ارادت ویژه‌ای به حاج قاسم سلیمانی داشته و دارند و بسیاری از رزمندگان هرمزگانی خاطره فرماندهی این دلاورمرد عرصه مقاومت را در دوران جنگ تحمیلی فراموش نمی‌کنند چرا که رزمندگان هرمزگان در قالب لشکر 41 ثارالله به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام می‌شدند و فرماندهی آنان را حاج قاسم که در آن زمان 23 ساله بود، بر عهده داشت.

هرمزگان به محض اطلاع از خبر شهادت سردار سلیمانی یکپارچه در سوگ فرو رفته است و مردم هرمزگان برای شرکت در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سر از پا نمی‌شناختند تا این که از شب گذشته در قالب صدها کاروان راهی کرمان شده‌اند تا با این دلاور مرد وداع کنند.