معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق هرمزگان خبرداد:
  • فرهنگی

  • تیر 15، 1399 - 12:35


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت :امسال 10 هزارو 365 تفاهمنامه با مشترکین برای همکاری با این شرکت در ساعات اوج بار منعقد شده است.
دکتر مهرداد حاجی زاده افزود: در این طرح مشترکین دارای مولدهای برق، جایگاههای پمپ گاز، مشترکین تجاری، اداری و صنعتی مشارکت داشته اند. مشترکین برای مشارکت در این طرح با انعقاد تفاهمنامه همکاری با شرکت توزیع نیروی برق، مصرف خود را در ساعات بعدازظهر به حداقل رسانده و برحسب همکاری پاداش دریافت خواهند کرد.
وی اظهار داشت: بیشترین تفاهمنامه ها با مشترکین کشاورزی با 6 هزارو 979  تفاهمنامه و مشترکین تجاری با یکهزارو  هزارو 654 تفاهمنامه بوده است.  ضمن اینکه 885 تفاهمنامه  مربوط به مشترکین صنعتی و  817  تفاهمنامه متعلق به مشترکین اداری و جایگاههای CNG است.
حاجی زاده اضافه کرد: شرکت توزیع نیروی برق با نصب کنتورهای هوشمند که قابلیت قرائت از راه دور دارد  مصرف آنها را در ساعات اوج بار تابستان رصد میکند و برحسب میزان کاهش مصرف نسبت به دوره قبل از آن و طبق الگوی مصرف اعلام شده پاداش همکاری را در صورتحسابهای برق مصرفی این مشترکان محاسبه میکند. حاجی زاده ادامه داد: دوره همکاری مشترکین در این طرح از نیمه خردادماه آغاز شده و تا نیمه شهریور ادامه دارد.
به گفته وی، باتوجه به اینکه هزینه برق در ساعات اوج بار بعداز ظهر بیشتر از سایر ساعات محاسبه می شود،مشارکت در این طرح علاوه بر کاهش هزینه های برق مصرفی تاثیر بسزایی در پایداری شبکه دارد.