موفقیت آموزش پرورش موفقیت جامعه است
  • گزارش و مصاحبه

  • تیر 04، 1401 - 07:33


مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان خمیر در نشست شورای آموزش‌وپرورش:   

 موفقیت آموزش‌وپرورش موفقیت جامعه است

 

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان خمیر در نشست شورای آموزش‌وپرورش با تأکید بر اهمیت و جایگاه دستگاه تعلیم و تربیت گفت: موفقیت آموزش‌وپرورش موفقیت جامعه است.

به گزارش خبرنگار دریای اندیشه از خمیر؛ نشست شورای آموزش‌وپرورش با حضور فرماندار شهرستان، امام‌جمعه و اعضای این شورا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان خمیر در این جلسه با قدردانی از همراهی دستگاه‌های اجرایی و مسئولان شهرستان با برنامه‌های آموزش‌وپرورش گفت: از ۸ تیرماه بیش از هزار دانش‌آموز شهرستان در آزمون کنکور سراسری با هم به رقابت خواهند پرداخت که تمهیدات لازم برای برگزاری این ماراتن علمی اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین چالش در زمینهاجرای کنکور تأمین سرمایش مطلوب سالن‌هاست از ادارات و نهادهای مسئول خواست تا برای رفع مشکلات احتمالی همانند همیشه یاری‌رسان مجموعه آموزش‌وپرورش باشند.

دکتر علی یگانه با اشاره به موفقیت‌های خوب آموزش‌وپرورش شهرستان در زمینه آموزشی و پرورشی اظهار داشت: با همراهی اولیا و تلاش فرهنگیان و دانش آموزان امسال توانستیم در جشنواره‌های فرهنگی و علمی رتبه‌های برتر بسیاری را به دست آوریم چنان‌ که در آزمون‌های کیفیت‌بخشی پایه دوازدهم که با همت اداره کل آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود دانش آموزان این شهرستان توانستند از بین ۹ مقام برتر ۴ مقام را از آن خود نمایند.

وی تداوم برنامه‌ریزی و پشتکار فرهنگیان شهرستان را نویدبخش جهش علمی و شتاب در شاخص‌های هدف‌گذاری شده آموزش‌وپرورش خواند و بیان داشت: معلم همیشه یکی از محورهای اساسی و تأثیرگذار در زندگی و شکل‌گیری شخصیت دانش آموزان است.

در این جلسه میر هاشم خواستار فرماندار شهرستان خمیر و حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام‌جمعه شهرستان با تقدیر و تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه آموزش‌وپرورش شهرستان عنوان نمودند: رشد آموزش‌وپرورش در تمامی شاخص‌ها در یک سال اخیر مشهود و قابل‌ستایش است و این امر در سایه تلاش، کوشش و همدلی تمامی ارکان آموزش‌وپرورش شهرستان اعم از دانش آموزان، اولیا، معلمان و مربیان، مدیران و کارشناسان حوزه ستادی تحقق یافته است.

گفتنی است در این جلسه از دو دبیر برگزیده جشنواره الگوی برتر تدریس، ۷ معلم پژوهشگر، چهار دانش‌آموز ممتاز در آزمون کیفت بخشی استان، دانش آموزان راه‌یافته به جشنواره نوجوان خوارزمی در مرحله استانی و مدیران دخیل در این موفقیت‌ها تجلیل شد.

همچنین از شهرداران شهر خمیر، بندر پل و مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان به دلیل همکاری در برگزاری مراسمات بزرگداشت مقام معلم، کارشناس امور بانوان به دلیل کسب مقام برتر در ارزیابی استانی، کارشناس پژوهش به دلیل کسب رتبه دوم در ارزیابی استانی و کارشناس آموزش متوسطه اول به دلیل برگزاری مطلوب جشنواره نوجوان خوارزمی تقدیر به عمل آمد.

 تصویب کمک‌هزینه فعالیت‌های فوق‌برنامه مدارس هیئت‌امنایی شهرستان بخش دیگری از موارد طرح‌شده در این جلسه بود.