میرهاشم حسینی: با این شرایط یک برنز هم در المپیک نمی‌گیریم/ من هم باید بروم و کارگری کنم!
  • ورزشی

  • خرداد 26، 1399 - 08:49


تکواندوکار المپیکی ایران با بیان این با بیان اینکه طی ماه‌های گذشته هیچ کدام از مسئولان ورزشی سراغی از او یا دیگر ملی‌پوشان تکواندو نگرفته‌اند، گفت: در صورت ادامه این روند، مطمئن باشید ورزش ایران بدترین نتیجه را در تاریخ المپیک خواهد گرفت.

میرهاشم حسینی در گفت و گو با ایسنا، با انتقاد شدید از بی‌توجهی مسئولان ورزش نسبت به تعیین تکلیف رشته‌های تکواندو، کشتی و کاراته به عنوان ۳ رشته اصلی ایران در المپیک توکیو، اظهار کرد: واقعا اوضاع بدی داریم. وضعیت فنی و تمرینی‌مان اصلا خوب نیست. در ماه‌های اول و دوم پس از شیوع کرونا در مصاحبه ای که با شما داشتم اعلام کردم وزنمان را کنترل می‌کنیم اما دیگر از این وضعیت و بلاتکلیفی خسته شده‌ایم. همه حریفانمان در دنیا با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال تمرین هستند اما نمی‌دانم چرا در ایران هیچ توجهی به وضعیت ما نمی‌شود؟

* نمی‌خواهیم زحمات چند ساله‌مان بر باد برود

چهره المپیکی تکواندوی ایران که علی‌رغم کارشکنی انگلیسی ها در صدور ویزا برای رقابت‌های قهرمانی جهان، با درخشش در رقابت‌های مختلف گرندپری با شایستگی تمام جواز حضور در المپیک توکیو را بدست آورد، خاطرنشان کرد: وقتی بدون برنامه جلو برویم شرایط خیلی سخت و طاقت‌فرسا می‌شود، استرس حضور در المپیک را داریم و نمی‌خواهیم زحمات چندین‌ ساله‌مان بر باد برود اما می‌بینیم مسئولان ورزش هیچ توجهی به ما ندارند. در انگلیس شرایط شیوع کرونا به مراتب بدتر از ایران بود اما یک ماه است تکواندوکاران این کشور تمرینات خود را از سر گرفته‌اند. آن‌ها فضای سالن را به ۶ بخش تقسیم کرده‌اند و هر ورزشکار در هر قسمت در شرایطی که دور تا دور او با پرده پوشانیده شده است، با مربی خود تمریناتش را انجام می‌دهد. در بلژیک و یا کشورهای دیگر هم با رعایت برخی شرایط که خیلی هم کار سختی نیست تمرینات خود را از سر گرفته‌اند.