پروژه دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات شکست خورد
  • سیاسی

  • تیر 02، 1400 - 10:42


استاد دانشگاه:  پروژه دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات شکست خورد


زینب شکوه

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه پروژه دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات شکست خورد، گفت: بدخواهان انقلاب و نظام در آستانه انتخابات، اقدام به راه اندازی جنگ روانی کرده و تمام تلاش خود را به کار گرفتنند تا از افزایش مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های آراء جلوگیری کنند اما این پروژه با شکست مواجه شد.
حجت‌الاسلام احمد غلامی مدرس حوزه و دانشگاه به شکست زنجیره عملیات روانی دشمن برای فریب افکار عمومی و تحمیل تفکر وابستگی و «ما نمی‌توانیم» اشاره داشت و اظهار کرد: دشمن برای شکست همه ملت‌های آزاده عالم و مخالفین با طاغوت و نابودی کشورها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند و و سعی می‌کند با انجام عملیات‌های نظامی، اقدامات ناشایست تروریستی، تحریم‌های اقتصادی و نظامی و ... به هدف شوم خود دست یابد.
وی در ادامه افزود: دشمن منحوس با کشور ایران که کشوری عزتمند و ظلم ستیز است نیز این رفتار ناشایست را انجام داده و نهایت به عملیات روانی روی آورده است. این عملیات همانند جنگ تحمیلی نیست و دشمن در این عملیات با استفاده از ابراز نرم افزاری، اذهان مردم را مورد حمله قرار می دهد.
استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: جنگ روانی و عملیات روانی دشمن به چشم نمی آید اما همچون موریانه عمل کرده و دشمن از این طریق تغییرات نامحسوسی را در تفکر و اندیشه ها ایجاد می کند و به اهداف شوم خود دست می یابد. از این رو مردم ایران اسلامی باید مثل همیشه هوشیار باشند و گول توطئه و تبلیغات سوء دشمن علیه نظام مقدس و انقلاب اسلامی ایران را نخورند.
غلامی گفت: دشمنان نظام و انقلاب از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، از طرق مختلف سعی در نومیدی مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است اما همانطور که شاهدیم مردم ایران از بلوغ سیاسی و بصیرت لازم برخوردارند و فریب توطئه دشمنان را نخواهند خورد. 
وی با بیان اینکه پروژه دشمن در کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات شکست خورد، ابراز داشت: بدخواهان نظام همچون دوره های قبل، در آستانه انتخابات اقدام به راه اندازی جنگ روانی و تبلیغات سوء علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و تمام تلاش خود را به کار گرفتنند تا از افزایش مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های آراء جلوگیری کنند. این درحالی است که مردم به خصوص رأی اولی ها برای حضور در انتخابات، لحظه شماری می کردند تا با انتخاب اصلح، از حق خود در تعیین سرنوشت کشورشان نهایت بهره را ببرند.
این مدرس دانشگاه ادامه داد: رهنمودهای مقام معظم رهبری و دلسوزی های افراد متدین و انقلابی نسبت به نظام مقدس سبب شد مردم علیرغم همه گلایه ها، مشکلات و گرانی ها، با بصیرت و آگاهی در انتخابات شرکت کنند و با حضور حداکثری خود، حماسه دیگری بیافرینند و پوزه دشمن و بدخواهان نظام مقدس و انقلاب اسلامی را همچون دوره های قبل ، به خاک بمالند.
جریان‌های انقلابی و سایر تفکرها به کمک دولت جدید بشتابند
غلامی با تاکید بر اینکه همه آحاد مردم مخصوصا جریان‌های انقلابی و سایر تفکرها باید برای توفیق دولت جدید کمک کنند و ید واحده شوند، ابراز داشت: در شرایط کنونی که مردم با انتخاب اصلح خود یک نیروی انقلابی را برگزیده اند همه موظفیم دست در دست هم بگذاریم و دولت را یاری کنیم.
وی با بیان اینکه اگر به دنبال تغییر هستیم این بهترین فرصت است، افزود: درصورتی که حمایت و کمک های همه جانبه به دولت کنیم تغییر حاصل خواهد شد و همگان از برکات و ثمرات این تغییرات بهره مند خواهند شد.
استاد حوزه و دانشگاه در پایان گفت: در چنین شرایطی باید تفرقه را کنار گذاشت در این صورت اتحاد و وحدت و همدلی حاصل شده و مسیر پیش رو را با موفقیت و پیروزی طی خواهیم کرد.