رنجبری خبر داد: آغاز عملیات آسفالت ریزی در معابر
  • فرهنگی

  • آبان 29، 1399 - 13:36


مدیر شهرداری منطقه سه بندرعباس گفت: ‌زیرسازی و آسفالت کوچه سلمان فارسی ۲۷ واقع در کوی ملت و ضلع غربی حاشیه بلوار پاسداران در حال اجرا است.

به گزارش دریای اندیشه ؛ مهدی رنجبری با اشاره به اهتمام مدیریت عمرانی این منطقه برای عرضه خدمات در تمامی سطح محدوده به خصوص مناطق کم برخوردار افزود: در راستای ارائه خدمات بی منت به شهروندان، ارتقاء حقوق شهروندی، تسهیل در تردد، بهسازی و آسفالت معابر به ویژه معابری که در بافت فرسوده قرار دارد، اجرا می شود.
مهدی رنجبری با بیان اینکه یکی از مهمترین مطالبات به حق شهروندان توسعه و بهبود آسفالت معابر و خیابان ها بوده که نقش اصلی و اساسی در کیفیت زندگی شهری دارد، مطرح کرد: هر بار با آغاز عملیات اجرای آسفالت سعی و هدف بر این بوده است که بخش عمده ای از معابر شهری در کنار فعالیت های دیگر عمرانی به طور جدی بهسازی و بهبود یابد.

رنجبری ادامه داد : تمامی ظرفیت های موجود را برای خدمت رسانی به شهر و شهروندان به کار گرفته و در جهت رضایت مردم شهرمان گام بر می داریم. که در همین راستا، زیر سازی و آسفالت ضلع غربی بلوار پاسداران حدفاصل تقاطع غیر همسطح شهدای غواص الی پمپ بنزین سورو و کوی ملت کوچه سلمان فارسی ۲۷ که پیشتر در این کوچه کانال کشی هم انجام شده است در حال اجرا، بعد از آن بلافاصله برخی محلات امیر آباد، سورو، اسلام آباد و الشهداء نیز آسفالت انجام می شود.
مدیر منطقه سه عنوان کرد: علاوه بر معابر مذکور، این اقدام در محلات شیر سوم و کوچه فرهنگ نیز انجام می گیرد.
مدیر شهرداری منطقه سه بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: در کنار این عملیات، لکه گیری در سایر معابر سطح محدوده همچون گذشته تداوم دارد.
انتهای پیام