سامانه ۲۰۲۱ مخابرات منطقه هرمزگان پاسخگوی سوالات و مسائل مخابراتی و ارتباطی شهروندان
  • اجتماعی

  • آذر 10، 1400 - 05:44


به گزارش دریای اندیشه به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه هرمزگان ، محسن دیانت مسئول اداره روابط عمومی با اعلام این خبر گفت: سامانه ۲۰۲۱  برای ارتباط مردمی در نظر گرفته شده است و هم استانی ها می توانند در صورت هرگونه سوال و یا نیاز به راهنمایی با شماره ۲۰۲۱ تماس گرفته و سوالات خود را مطرح و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.
دیانت افزود : مشترکان مخابرات منطقه هرمزگان  می توانند همه روزه  در ساعت اداری از ساعت30/7  الی 15:45 از طریق تماس با شماره تلفن ۲۰۲۱ و در ساعات غیر اداری با ضبط سوالات مسائل خود در زمینه خدمات مخابراتی منطقه را با کارشناسان پاسخگویی این واحد مطرح کنند.
وی تاکید کرد این سامانه صرفا برای برقراری ارتباط آسان با کارشناسان مخابراتی است و سریعترین راه برای رفع مشکلات آنها می باشد .
مسئول اداره روابط عمومی منطقه هرمزگان ادامه داد : شهروندان هرمزگانی می توانند از خدمات غیر حضوری مانند شماره های 2000، 2020، 2010، 20117، 118، کد دستوری ستاره 2020 مربع از طریق گوشی تلفن همراه و صفحه " مخابرات من " در سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR استفاده نموده و از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی در سطح استان خودداری نمایند. 
 همچنین سامانه 2000 از طریق تلفن ثابت برای پرداخت کارکرد تلفن ثابت، کد دستوری ستاره 2020 مربع از طریق تلفن همراه برای خدمات تلفن ثابت و اینترنت، سامانه ۲۰۱۱۷ برای رفع خرابی تلفن ثابت، سامانه ۱۱۸ برای کسب اطلاعات تلفنی، سامانه 2020 ویژه مشتریان خانگی اینترنت پرسرعت، 2010 پاسخگویی به مشتریان تجاری و 2021 سامانه ارتباطات مردمی به صورت مستمر آماده پاسخگویی و خدمات دهی به مشتریان عزیز می باشند‌.