سفر یک روزه مدیرعامل بنیاد جامعه پرداز هدایت سازمان تبلیغات اسلامی به هرمزگان
  • گزارش و مصاحبه

  • خرداد 24، 1401 - 04:31


سفر یک روزه مدیرعامل بنیاد جامعه پرداز هدایت سازمان تبلیغات اسلامی به هرمزگان

 

زینب شکوه 

حجت الاسلام سید ناصر محمدیان مدیرعامل بنیاد جامعه پرداز هدایت سازمان تبلیغات اسلامی در سفر یک روزه خود به استان هرمزگان، پس از دیدار با امام جمعه بندر عباس، در جلسات متعددی شرکت و سپس بازدید میدانی از پایگاه های فرهنگی و اجتماعی محلات شهر بندرعباس انجام داد.

برگزاری نشست ارائه برنامه های توانمندسازی امامان توسط راهیان شهرستان،برگزاری گردهمایی مدیران تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در خصوص برنامه‌های شبکه رهیاری شهرستان در استان،دیدار مدیرعامل بنیاد هدایت محمدیان با حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبادزاده نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس،نشسته شبکه راه یاری شریک امام هرمزگان با مسئول شبکه راه یاری امام و بنیاد هدایت در اداره کل تبلیغات اسلامی، نشست شبکه امامان پایگاه های اجتماعی و روستاهای بندرعباس، نشست شبکه راه یاری و نخبگان تبلیغ هرمزگان، بازدید میدانی از پایگاه فرهنگی اجتماعی محلات سرو و دوهزار بندرعباس از جمله برنامه‌هایی است که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد جامعه پرداز هدایت سازمان تبلیغات اسلامی در استان هرمزگان برگزار شد.

نشست شبکه راهیاری و نخبگان تبلیغ با حضور حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد جامعه پرداز هدایت سازمان تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد.

تاسیس بنیاد هدایت از برکات دوره مدیریت جدید در سازمان تبلیغات اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در نشست شبکه راهیاری و نخبگان تبلیغ ضمن تشریح اهداف برگزاری این نشست؛ تبیین موضوع طرح امام روستا و مسجد جامعه پرداز را از جمله این اهداف عنوان کرد و گفت: در دوره جدید سازمان تبلیغات اسلامی شاهد برکات فراوانی هستیم .

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه گفت: یکی از این برکات و فواید ارزنده ، راه اندازی و تاسیس بنیاد هدایت است که در عرصه امامان روستا و مسجد با نگاه جامعه پردازی درحال فعالیت بوده و کارها در حوزه این دو مقوله مهم، کاری بسیار مهم و اثربخش است.

حجت الاسلام انصاری راد ابراز داست: در حوزه مسجد و شبکه امامت و توسعه و رشد آن با مشکلات فراوانی مواجه هستیم و راه برون رفت از وضعیت موجود نیازمند برنامه ریزی مدون است و باید ظرفیت های دراختیار را در کنار هم قرار دهیم و با حمایت از مرکز از این مشکلات عبور کنیم.

بنیاد جامعه پرداز هدایت سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال ارتقای شبکه امامت است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد جامعه پرداز هدایت سازمان تبلیغات اسلامی، ارتقای شبکه امامت را از مهمترین هدف این بنیاد نام برد و اظهار کرد: انتقال پیام های تولید شده در حوزه امامت به همگان و نهادینه سازی گفتمان آن را از دیگر اهداف بنیاد جامعه پرداز هدایت سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی افزود: واقفیم که این مسیر ، طولانی، سخت و طاقت فرسا است و به راحتی ثمر بخش نیست اما درصورتی که راهی برای رسیدن به اهداف مدنظر وجود داشته باشد همین راه است ، انسان وقتی مطمئن باشد که مسیر صحیح را می پیماید سختی ها را می پذیرد.

مدیرعامل بنیاد جامعه پرداز هدایت سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه، تبیین و توجیه مردم را مدل حکمرانی ولایی ذکر و تصریح کرد: در این مدل حکمرانی ، از نرم افزار غربی استفاده نمی کند.