شبکه توزیع برق شهرستان بندرخمیر نیاز به اصلاح فوری دارد
  • گزارش و مصاحبه

  • تیر 05، 1401 - 07:30


حجت‌الاسلام صالحی خطاب به مسئولان توزیع برق تأکید کرد: نوسانات برق و قطع آن موجب نگرانی مردم است و باید در اسرع وقت چاره ای اندیشیده شود تا خدای ناکرده خسارت های به مردم ایجاد نشود‌.

به گزارش خبرنگار دریای اندیشه از بندرخمیر؛ حجت الاسلام و المسلمین شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر در خطبه های نماز جمعه شهرستان ضمن تسلیت در پیش بودن شهادت امام جواد (ع) ، اظهار کرد: این وجود نورانی امام نهم شیعیان شهید راه عقلانیت و علم در طول تاریخ است.

وی با اینکه در آستانه فاجعه هفتم تیر که منجر به شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران قرار داریم، افزود: هفته قوه قضائیه را به تلاشگران عرصه قضا در کشور و در رئیس دادگستری و پرسنل قضائی شهرستان تبریک عرض می نمائیم.خطیب جمعه شهرستان بندر خمیر گفت: شهید بهشتی شخصیتی بود که نسبت به دشمن با غضب برخورد می کرد و در مقابل ارحام نظام اسلامی که مردم مستضعف هستند با مهربانی و تواضع رفتار می کرد.

حجت الاسلام صالحی تاکید کرد: همت، اخلاص و مجاهدت های عزیزان دستگاه قضا در شهرستان خمیر، محل امید و به همان معنا دادگستر است.

وی با خطاب به مسولان توزیع برق تاکید کرد: نوسانات برق و قطع آن موجب نگرانی مردم است و باید در اسرع وقت چاره ای اندیشیده شود تا خدای ناکرده خسارت های به مردم ایجاد نشود.

امام جمعه شهرستان بندر خمیر عنوان کرد: حج از تجمعات و همایشات بزرگ و استثنایی جهان اسلام بلکه کل اجتماع بشری است.

حجت الاسلام صالحی با یاد آوری ۷ تیر هفته صرفه جویی در مصرف آب تذکر داد: منابع آبی هرمزگان در خطر است باید با الگوی مصرف در ساختار صرفه جویی کنیم و اسلام نیز در مورد صرفه جویی در زمینه آب دستور صریح دارد.

وی گفت: تقوا یک گستردگی به شون حیات انسانی دارد.

خطیب جمعه شهرستان بندرخمیر ادامه داد: انسان به همان نسبتی که دارای شان فردی و اجتماعی است و در شأن اجتماعی نیز دارای ابعاد خانوادگی، فرهنگی و اقتصادی تمدنی و جهانی است به همین سبب در تمامی شون به تقوا نیازمند است.حجت الاسلام صالحی تقوای تبیینی را از مصادیق تقوا دانست و گفت: عدم شایعه پذیری در برابر جریان های شایعه ساز و داشتن روحیه تبیین و عمل به فرمایش خدا همیشه برای احقاق حق پیش رونده است.

وی بیان کرد: در جهانی که انبوه اطلاعات بی حد و مرز در فضای مجازی بر سر مردم می بارد و زیست بشری را تحت تاثیر خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: فضای گرانی اخیر هم که حاصل اصلاح ساختار اقتصادی صورت می گیرد بی استثنا هدف آن به طور مستقیم و غیر مستقیم کاشتن بذر نامیدی بین مردم است.امام جمعه شهرستان خمیر گفت: گرانی اثر روانی بر قیمت ها و بازار دارد و از مسئولان انتظار می رود در رصد و نظارت بازار و قیمت ها بیشتر تامل کنند.