سهمیه اقلام اساسی محرم و صفر در هرمزگان اعلام شد
  • فرهنگی

  • شهریور 27، 1399 - 09:59


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان از میزان سهمیه اقلام اساسی در ماه های محرم وصفر خبر داد.

محمد عباسی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در ماه‌های محرم و صفر برای هیات‌های مذهبی، مساجد، خیریه‌ها، کمیته امداد و سایر نهادهایی که بخواهند بسته معیشتی توزیع کنند، میزان ۲۵۰۰ تن برنج هندی با قیمت هر کیلو ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان، ۲۴۲۶ تن شکر با قیمت هر کیلو ۶۷۰۰ تومان، ۱۵۰ تن گوشت قرمز منجمد گوساله با قیمت هر کیلو ۵۵ هزار تومان و ۸۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلو ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه قیمت های مذکور مربوط به درب انبار می باشد افزود: مقرر شده آنچه مربوط به هیات‌های مذهبی و خیریه‌ها است در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی توزیع می شود که می بایستی این اقلام به صورت خشک و خام در بین مردم توزیع گردد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان افزود: با توجه به اقدامات موثر و خوبی که در ماه مبارک رمضان در توزیع بسته‌های معیشتی شکل گرفت، تاکید شده که بیشتر اقلام اساسی در اختیار نهادهایی که به دنبال توزیع بسته‌های معیشتی هستند، قرار گیرد.

وی تصریح کرد: هیات ها می توانند تقاضا خود را از طریق سازمان تبلیغات اسلامی اعلام و اقلام مورد نیاز خود را دریافت کنند.

عباسی بیان کرد : میزان ۱۰۰ تن برنج ، ۲۵ تن گوشت مرغ منجمد، ۵ تن گوشت قرمز منجمد گوساله سهمیه برای کمیته امداد استان اختصاص پیدا کرده است.

وی با اشاره به بخشنامه ابلاغ شده اظهار کرد: با مراجعه هر نهادی، حواله آن صارد می شود و این سهمیه برای ماه‌های محرم و صفر در نظر گرفته شده و هیات‌ها و نهادهای مربوطه تا پایان ماه صفر امکان توزیع اقلام اساسی را دارند.