سوت لیگ برتر فوتبال هرمزگان نوزدهم مهرماه به صدا در خواهد آمد
  • ورزشی

  • مرداد 24، 1398 - 09:05


به گزارش روزنامه دریای اندیشه،دبیر هیئت فوتبال هرمزگان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: برنامه‌ریزی لیگ‌های مختلف استان در محل هیئت فوتبال استان برگزار شد و رقابت‌های لیگ برتر استان از نوزدهم مهرماه آغاز خواهد شد.  

قاسم رنجبریان ادامه داد: در لیگ‌های مختلف استان 102  تیم  حضور دارند که نخستین بازی‌های فصل جدید فوتبال هرمزگان رقابت‌های زیرگروه لیگ دسته دوم است که از سی‌ام مردادماه به میزبانی استقلال زرین قشم و خواجه عطاء بندرعباس برگزار خواهد شد. 

وی بیان کرد: در قشم تیم‌های استقلال زرین قشم،  کشاورز گزیر بندرلنگه، نماینده حاجی‌آباد و شناورسازی پی پشت قشم و در بندرعباس تیم‌های خواجه عطا ء، ثامن کردر میناب، اتحاد کردر سیریک و پاقلاتان با هم به رقابت خواهند پرداخت که از هر گروه یک تیم به لیگ دسته دوم استان راه پیدا خواهد کرد.

رنجبریان اضافه کرد: لیگ دسته دوم فوتبال هرمزگان در دو گروه از تاریخ بیست و پنجم شهریور شروع خواهد شد.  در گروه اول تیم‌های نماینده بندرلنگه، سرخ‌پوشان حاجی‌آباد، ستاره سرخ درگهان، ملوان بندرکنگ  و قهرمان زیرگروه و در گروه دوم تیم‌های نایب قهرمان زیر گروه، شهید علی دادی سیریک، میعاد حاجی‌آباد، وحدت شهرداری قلعه قاضی و هفده شهریور قشم با هم بازی خواهند کرد و در پایان دو تیم به لیگ یک صعود خواهند کرد.

دبیر هیئت فوتبال هرمزگان با بیان اینکه رقابت‌های لیگ برتر از نوزدهم مهرماه شروع خواهد شد، اظهار کرد: در این رقابت ها ۱۲ تیم جبل بر شهرو،  سیبه کوخرد، اتحاد دژگان،  جنوب انرژی بر پارسیان،  شاهین بندرلنگه،  اتحاد رودان،  هرنگ‌جوان بستک،  استقلال خونسرخ، ستارگان بستانو،  ملوان بندرعباس، پاس بندرلنگه و متحد معز آباد رودان با هم در یک گروه رقابت خواهند کرد.

رنجبریان خاطرنشان کرد: رقابت‌های لیگ دسته اول استان با شرکت ۱۸تیم در سه گروه برگزار خواهد شد که در گروه اول تیم‌های پرسپولیس بندرلنگه، عالمین دمیلو، منتخب زاهد چاهو، برخ کوشه قشم، وحدت گورزانگ و مقاومت میناب و در گروه دوم تیم‌های شهاب سلیمانی، استقلال گچین، گازال جناح، خلیج‌فارس پل، کیهان بازیاری و مرصاد کنار‌ترش با هم به رقابت خواهند پرداخت.   در گروه سوم تیم‌های بهزیستی جناح، فجر دمیلو، میناب جوان، دریانوردان بندرکنگ،  خلیج فارس حاجی‌آباد و سایپا بندرلنگه حضور دارند.

وی اضافه کرد:  قرعه کشی لیگ‌های رده های پایه هم برگزار  شد که در رقابت‌های نونهالان لیگ یک  که در دو گروه برگزار می شود تیم‌های المهدی حاجی‌آباد، آوای حدید میناب، شهرداری بندرعباس،  خلیج فارس پارسیان، آبفای بندرعباس و شاهین مهر رودان در گروه یک و در گروه دو هم  تیم‌های علمدار بندرعباس، نماینده بندر خمبر، لمزان بندرلنگه،  ملوان مکران جاسک، معراج بندرعباس و اروند حضور دارند. 

دبیر هیئت فوتبال استان هرمزگان اظهار کرد: در لیگ برتر نوجوانان شش تیم اروند، خلیح‌فارس پارسیان،  شهرداری بندرعباس،  ساحل دوهو، نایبند بندرعباس و آبفای بندرعباس شرکت دارند.

رنجبریان ادامه داد: در لیگ یک نوجوانان شاهین مهر رودان،  یاران جوان بندرعباس ، نماینده خمیر ، البدربندرکنگ ، گازال جناح و نماینده قشم با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی بیان کرد: لیگ یک جوانان هرمزگان  دردو گروه برگزار می شود که در  گروه یک تیم‌های البدر بندرکنگ،  نماینده بندرخمیر، ستاره قشم، یاران جوان بندرعباس،  خواجه‌عطاء و  میناب الف و در گروه دوم تیم‌های شاهین بندرعباس،  مکران جاسک،  رگبار اخراجی،  میناب ب، کردر سیریک و شاهین مهر رودان حضور دارند.

رنجبریان اضافه کرد: در رقابت‌های لیگ برتر جوانان  که در دو گروه پنج تیمی با هم بازی خواهند کرد که در گروه اول آبفای بندرعباس،  نبرکوخرد، پاس بندرلنگه،  شهدا قائم و x  و در گروه دوم تیم‌های  فرهنگ وادب رودان،  آوای حدید میناب، اروند بندرعباس، سرخ پوشان حاجی‌آباد و   حضور دارند. 

دبیر هیئت فوتبال هرمزگان اظهار کرد: در رقابت‌های امید استان هم شش  تیم شاهین رودان، نماینده میناب،  نماینده جاسک، نماینده حاجی‌آباد، نماینده بستک و نماینده بندرلنگه شرکت دارند.

دبیر هیئت فوتبال هرمزگان در پایان گفت: حضور تمامی تیم ها منوط به تشکیل پرونده در زمان مهلت تعین شده است و هر کدام از تیم ها به موقع پرونده خود را تکمیل نکنند کمیته فنی هیئت فوتبال استان حق آن را دارد که تیم‌های دیگری را جایگزین کند.