تحلیل از رزمندگان،ایثارگران و خانواده های شهدای شیلات هرمزگان
  • اجتماعی

  • مهر 04، 1400 - 14:07


با حضور مدیرکل شیلات هرمزگان و به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

تجلیل از رزمندگان، ایثارگران و خانواده های شهدای شیلات هرمزگان

ظهر امروز با حضور مدیر کل شیلات هرمزگان و مسئولین شیلات استان از رزمندگان، ایثارگران و خانواده های شهدای شیلات هرمزگان به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل شد.

به گزارش دریای اندیشه به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، عبدالرسول دریایی در حاشیه این مراسم ضمن پاسداشت فرا رسیدن سالگرد این ایام و تبریک و تهنیت این ایام غرور آفرین به خانواده های شهدا، ایثارگران، آزادگان ، رزمندگان و مردم سرافراز کشور به ویژه جامعه شیلاتی گفت: دوران هشت ساله دفاع مقدس، روایتی از دوران طلایی و پر افتخار ملتی است که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود کرد و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اینکه موفقیت ها و دست آورد های امروز استان و کشور مرهون خون شهدا و مجاهدت های رزمندگان اسلام است گفت: شکوه مقاومت و حماسه دلیرانه ملت بزرگ ایران در ۸ سال دفاع مقدس، تجلی درخشان‌ترین و ماندگارترین صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است.  

دریایی افزود به دلیل رعایت محدودیت های کرونایی،ظهر امروز تنها جمعی از رزمندگان، ایثارگران و خانواده های شهدای شیلات هرمزگان به نمایندگی از همه عزیزان تجلیل شدند و تجلیل از سایر این عزیزان در دستور کار قرار دارد.

مدیر کل شیلات هرمزگان در حاشیه این مراسم هفته دفاع مقدس را فرصتی ارزشمند برای تبیین فرهنگ ایثار ، شهادت و نهادینه کردن گفتمان جهاد و مقاومت در سطح جامعه دانست و ادامه داد : 

 این فرهنگ همواره در دستور کار شیلات هرمزگان قرار دارد و بر لزوم تکریم و تعظیم ایثارگران ،جانبازان ، شهدا و خانوده های ایشان در دوران جنگ تحمیلی تاکید کرد.

گفتنی است ؛ ۶ شهید، 36 ایثارگر و جانباز از کارکنان اداره کل شیلات هرمزگان در دوران ۸ سال دفاع مقدس مشارکت داشته اند