تکذیب مسیولان رودان از عدم حمایت قهرمان مسابقات وزنه برداری پیشکسوتان
  • گزارش و مصاحبه

  • خرداد 28، 1401 - 09:32


عدم حمایت از قهرمان وزنه بردار رودان تکذیب شد

 

مسوولان شهرستان رودان عدم حمایت از قهرمان مسابقات وزنه برداری پیشکسوتان جهان را تکذیب کردند

 

به گزارش دریای اندیشه از رودان، در پی انتشار گفتگو اختصاصی دریای اندیشه با محمد محسن رحیمی پور قهرمان مسابقات وزنه برداری پیشکسوتان جهان در آتن ، گلایه این ورزشکار از عدم حمایت مسوولان شهرستان ،واکنش مسوولان شهرستان رودان را در پی داشت و آنها در گفتگو با خبرنگار دریای اندیشه مسایل مطرح شده را تشریح کردند.

حجت‌الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان در این خصوص اظهار داشت: حمایت از ورزشکاران افتخار آفرین شهرستان همیشه در همه حال اولویت مسوولان و ستاد نماز جمعه بوده هست.

وی اظهار داشت: در واقع این ورزشکار عزیز و افتخار آفرین پیش از اعزام به بنده و دفتر نماز جمعه نیز مراجعه نکردند که قطعا در صورت مراجعه شان تمام تلاش را برای رفع مشکلاتشان صورت می پذیرفت.

وی خاطر نشان کرد: همواره برای کاستن مشکلات ورزش و ورزشکاران شهرستان تلاش شده از تمامی ظرفیت ها موجود بهره گرفته شود و یقیقا رفع دغدغه این ورزشکار عزیز نیز برایمان بسیار خائز اهمیت بود.

مهدی دری بیان داشت: پس از افتخار آفرین این عزیز نیز ایشان را در نماز جمعه هفته گذشته مورد تجلیل قرار دادیم که این ورزشکار افتخار آفرین حضور نداشتند.

امیر دهباشی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودان نیز در این خصوص با بیان اینکه هم افزایی بسیار خوبی مابین دستگاه‌های اجرایی و مسوولان شهرستان برای حمایت از ورزشکاران افتخار آفرین شهرستان وجود دارد گفت: قبل از اعزام این بزرگوار به مسابقات جهانی به واقع شرایط مساعدی برای کمک و حمایت همه جانبه وجود نداشت. وی ادامه داد: امام جمعه معزز شهرستان ، فرماندار جهادی رودان ،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رییس دفترشان در رودان ،شهرداری و اعضای شورای شهر جوان و پر انرژی رودان همیشه پای کار ورزش و حمایت از ورزشکاران افتخار آفرین این دیار بوده اند و این امر بر هیچ کس پوشیده نیست.

دهباشی یادآور شد:بنا بر بررسی های بعمل آمده این ورزشکار بزرگوار به دفتر امام جمعه ورودی نداشته اند و از سوی دیگر صحبت هایی نیز با شهرداری و شورای شهر برای حمایت از ایشان صورت پذیرفت اما بدلیل بسته بودن حساب شهرداری رودان به دلایلی که همه می دانند امکان حمایت مالی مستقیم وجود نداشت و اعضای شورای شهر نیز برنامه ریزی لازم را برای رسیدگی به محل تمرین وزنه برداران پرافتخار را در برنامه کاری قرار دادند و حمایت از این افتخار آفرین نیز به بعد از رفع مشکل حقوقی شهرداری و باز شدن حساب ها موکول شد.

وی تصریح کرد: اولین اقدام برای تجلیل از این عزیزمان در نماز جمعه در اولین کوتاه ترین زمان ممکن صورت پذیرفت و قطعا حمایت از ورزشکاران پر افتخار رودانی در همه حال اولویت اول مان هست و خواهد بود.