به گزارش خبرنگار دریای اندیشه از شهرستان بندرخمیر؛ سید علی سروش مدیرکل ساختار و بهبود فرایندهای سازمان ثبت اسناد واملاک کشور با سفر به شهرستان خمیر به همراه مدیرکل ثبت اسناد و املاک هرمزگان،شهردار و شورای اسلامی شهر بندرخمیر با مراد زرهی، فرماندار شهرستان، دیدار و گفتگو کردند.
مراد زرهی فرماندار شهرستان خمیر در این نشست با تأکید بر ضرورت استقرار مستقل و دائمی اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان اظهار کرد: استقرار این اداره از مطالبات جدی و دیرینه مردم شریف شهرستان خمیر است و تحقق آن نقش مهمی در تسهیل امور اداری، کاهش هزینههای رفتوآمد و افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد داشت.وی با اشاره به اهمیت خدمات اداره ثبت اسناد و املاک افزود: وجود یک اداره مستقل در خمیر علاوه بر تسریع در ارائه خدمات ثبتی، زمینهساز توسعه اقتصادی، سرمایهگذاری و ساماندهی بهتر امور مرتبط با املاک و اسناد خواهد بود.فرماندار شهرستان خمیر با تأکید بر ضرورت ایجاد و تصویب چارت سازمانی و تشکیلات اداری اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان اظهار داشت: تدوین و تصویب این ساختار اداری، شرط لازم برای استقرار مؤثر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است و باید در اولویت قرار گیرد.
در ادامه فرماندار شهرستان خمیر به همراه مدیرکل ساختار و بهبود فرایندهای سازمان ثبت اسناد کشور و مدیرکل ثبت اسناد و املاک هرمزگان از ساختمان پیشنهادی جهت استقرار اداره ثبت اسناد و املاک بازدید کرده و آخرین وضعیت فنی، زیرساختی و نواقص موجود برای تکمیل روند استقرار مورد بررسی قرار دادند.