به گزارش دریای اندیشه به نقل از اداره روابط عمومی و ارتباطات مخابرات منطقه هرمزگان دکتر داود زارعیان معاون تجاری و خدمات مشتریان با ارسال نامه ای از مخابرات منطقه هرمزگان به جهت دستیابی منطقه به اهداف درآمد ثبت مشاغل 6 ماهه سال جاری قدردانی کرد. همچنین در آزمون بهبود پاسخگویی مراکز تماس 118 که میان 2100نفر شرکت کننده برگزار شد ، مجتبی صادقی جغدری از منطقه هرمزگان موفق به کسب رتبه برتر شد . فریده هاشمی مدنی رئیس اداره خدمات پس از فروش نیز در دوره آموزش 118 که با حضور روسای ادارات خدمات پس از فروش و ناظرین مناطق سراسر کشور برگزار شد ، رتبه نخست این دوره آموزشی را از آن خود کرد. مناطق تهران ، اردبیل ، مرکزی و مازندران به ترتیب در جایگاه های بعدی بودند
تقدیر دکتر داود زارعیان معاون تجاری و خدمات مشتریان از مخابرات منطقه هرمزگان

اخبار مرتبط

وام ودیعه مسکن در هرمزگان افزایش یافت اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۴
خلیج فارس میراثی که هرگز تغییر نخواهد کرد اردیبهشت ۹, ۱۴۰۴

خدمات رسانی بیمارستان تامین اجتماعی بندرعباس به ۲۱۰ نفر از مصدومان انفجار در بندر شهید رجایی اردیبهشت ۶, ۱۴۰۴

افزایش شمار فوتیهای حادثه انفجار بندر شهید رجایی اردیبهشت ۶, ۱۴۰۴

ظرفیت تولید آب شیرین در قشم افزایش می یابد اردیبهشت ۲, ۱۴۰۴

ناکامي قاچاقچيان در انتقال 130 هزار ليتر سوخت قاچاق اردیبهشت ۲, ۱۴۰۴

رکوردهایی که صنعت فولاد را تغییر داد اردیبهشت ۲, ۱۴۰۴

برداشت هندوانه شب یلدا در هرمزگان ادامه دارد آذر ۲۶, ۱۴۰۳

آگهی_استخدام آذر ۲۶, ۱۴۰۳
