آغاز عملیات واگذاری اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری(تانوما) در روستای ستلو
  • فرهنگی

  • خرداد 27، 1399 - 11:03


آغاز عملیات واگذاری اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری(تانوما) در روستای ستلو
به گزارش دریای اندیشه ، در راستای دولت الکترونیک و افزایش دسترسی مشتریان به خدمات مطلوب ارتباطی ، واگذاری اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری (تانوما)در محله ی بنیاد مسکن روستای ستلو پارسیان (گاوبندی )آغاز شد .
با توسعه و اجرای شبکه فیبرنوری تا منازل، امکان بهره گیری از خدمات فیبرنوری و استفاده از سرویس های مختلفی از جمله اینترنت، سرویس‌های چند رسانه‌ای و سایر سرویس‌ها بر بستر دیتا با سرعت و کیفیتی بسیار بالاتر از کابل مسی در اختیار اهالی روستای ستلو قرار می گیرد .
گفتنی است  پروژه واگذاری اینترنت بر بستر فیبرنوری (تانوما) از سال گذشته در شهرستان پارسیان (گاوبندی ) شروع  و هم اکنون در محله ولیعصر شهر پارسیان و محدوده خیابان امام و رازی و بخشی اندکی از محله احشام و محله ی بنیاد مسکن شهر دشتی و نیزکل محدوده خیابان اصلی این شهر تا پمپ بنزین در حال واگذاری است که تاکنون حدود 300 انشعاب به مشتریان واگذار شده است .
FTTH یا اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری (تانوما)  به عنوان یک تکنولوژی قابل اعتماد و کارآمد و به روز ، دارای مزایای بسیاری مانند پهنای باند بالا ، هزینه کم و سرعت زیاد است که همزمان برای دانلود فیلم و نرم افزار، تلفن تصویری، مشاهده ی برنامه های زنده تلویزیونی، بانکداری الکترونیک، آموزشی و پزشکی از راه دور و ایجاد شهر هوشمند و ... مورد استفاده قرار می گیرد .