ادامه مسابقه فوتبال ساحلی جوانان کشور در بندرعباس
  • ورزشی

  • اسفند 14، 1400 - 07:25


در ادامه مسابقه فوتبال ساحلی جوانان کشور در بندرعباس تیم های مقاومت گلسا پوش ،آبی پوشان کرمان و کاشان و شهرداری چلیچه بر حریفان خود پیروز شدند.

به گزارش دریای اندیشه به نقل از ایرنا،در ادامه مرحله اول مسابقه های فوتبال ساحلی قهرمانی جوانان کشور دربندرعباس با برگزاری چهار بازی در زمین مجموعه ساحلی غدیر پیگیری شد، تیم های مقاومت گلسا پوش یزد ، آبی پوشان کرمان ، آبی پوشان کاشان و شهرداری چلیچه چهار محال بر حریفان خود پیروز شدند.
این رقابت‌ها به میزبانی فولاد هرمزگان به مدت یک هفته پیگیری می شود و در پایان مرحله نخست تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند.
در دیدار های روز سوم که در زمین مجموعه ساحلی غدیر برگزار شد،در بازی نخست تیم مقاومت گلسا پوش یزد ۵ بر ۳ تیم دهیاری احمد آباد مشیر را شکست داد. در بازی دوم آبی پوشان کرمان به مصاف سعادت درچه اصفهان رفت، در یک بازی پایا پای با نتیجه ۵ بر ۴ از سد این تیم گذشت، آبی پوشان کاشان دریک بازی نزدیک ۳ بر۲ تیم شهید پورجهانی رفسنجان راپشت سر گذاشت.
در اخرین بازی روز سوم تیم های منطقه آزاد چابهار و شهرداری چلیچه چهار محال به مصاف هم رفتند و یک بازی ماراتن را به نمایش گذاشتند، ۲تیم در وقت قانونی به نتیجه مساوی چهار برچهار دست یافتند.

در وقت اضافی  نتیجه بازی پنج بر پنج رقم خورد. وضربه های پنالتی تعیین کننده تیم پیروز شد،در پایان تیم شهرداری چلیچه چهار محال درمجموع ۸ بر ۷ پیروز این بازی ماراتن شد،تیم میزبان (فولاد هرمزگان) استراحت داشت.
در چهارمین روز این بازی ها و از ساعت ۱۵  واز گروه دوم سعادت درچه اصفهان با دهیاری احمد آباد به مصاف هم خواهند رفت، دربازی دوم آبی پوشان کرمان با مقاومت گلسا پوش یزد دیدار خواهند کرد.وشهرداری چلیچه چهار محال با شهید پور جهانی رفسنجان برگزار کنندگان بازی سوم هستند، همچنین تیم فولاد هرمزگان  (میزبان) و منطقه آزادچابهاربرگزار کننده اخرین دیدار روز چهارم فوتبال ساحلی جوانان کشور هستند.