افتخار افرینی مجدد شیلات هرمزگان در جشنواره شهید رجایی
  • گزارش و مصاحبه

  • شهریور 19، 1401 - 04:57


افتخار آفرینی مجدد  شیلات هرمزگان در جشنواره شهید رجایی
نتایج ارزیابی همه دستگاههای اجرایی در دو بعد شاخص های عمومی و تخصصی اعلام و اداره کل شیلات هرمزگان در بین همه و از هر دو بعد موفق به کسب رتبه نخست در این جشنواره شد.


نتایج ارزیابی همه دستگاههای اجرایی در دو بعد شاخص های عمومی و تخصصی اعلام و اداره کل شیلات هرمزگان در بین همه و از هر دو بعد موفق به کسب رتبه نخست در این جشنواره شد.
جشنواره فرصت مناسبی برای ارزیابی عملکرد سازمان ها است و جایگاه هر فرد در سازمان با تطبیق رفتارهای شخصیتی، عملی و فکری با شخصیت شهیدان رجایی و باهنر مشخص می شود.
اطلاع رسانی،‌ الگوسازی و شفافیت عملکرد از اهداف جشنواره شهید رجایی است و ساده زیستی و رعایت اخلاق و اخلاص در رفتار و عمل را باید از راه و زندگی شهیدان رجایی و باهنر الگو گرفت.
 اداره کل شیلات هرمزگان برای دومین سال پیاپی موفق به کسب عنوان برتر در هر دو شاخص اختصاصی و عمومی بین دستگاه های اجرایی استان هرمزگان در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی در مراسمی با حضور استاندار، نماینده ولی فیقه در استان و جمعی از مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی استان  شد.
عبدالرسول دریایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان  رجایی و باهنر تاکید کرد:  تمامی افتخارات ایران اسلامی ریشه در عملکرد این دو شهید بزرگوار  دارد و  بدون شک هفته دولت بهترین زمان برای بیان دست آوردهای دستگاه های دولتی است.
وی کسب این مقام توسط اداره کل شیلات هرمزگان را نتیجه همراهی، همکاری و تلاش کارکنان شیلات استان و همچنین بهره برداران شیلاتی استان به ویژه جامعه آبزی پروری، صیادی و صنایع شیلاتی  و حمایت و پشتیبانی دولت مردمی ، استانداری ،سازمان شیلات ایران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سایر دستگاههای مرتبط خواند و گفت: باتوجه به فعالیت های صورت گرفته در حوزه شیلات استان بی شک در آینده ایی نزدیک شاهد درخشش بیش از پیش شیلات در این استان باشیم . 
دریایی توجه ویژه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و منویات ایشان را از اولویت و دلایل موفقیت های مجموعه شیلات هرمزگان خواند و عنوان کرد: تلاش در راستای تحقق ظرفیت های شیلاتی استان، با رویکرد اشتغال زایی، تولید با محوریت دانش بنیان اولویت اصلی شیلات استان خواند.
دریایی اخلاص در عمل و کار برای خدا بسیار مهم داست و گفت:  با تکیه بر همین اصول و حتی با همین منابع محدود می‌توان خدمات بزرگی در مسیر انجام وظیفه داشت.
در پی کسب این موفقیت ، استاندار هرمزگان با اهدای تقدیرنامه ای به عبدالرسول دریایی ، مدیرکل شیلات هرمزگان  از تلاش ها و زحمات ایشان و کلیه کارکنان تلاشگر و خدوم این مجموعه در سال 1400 تشکر و قدردانی نمود.
گفتنی است جشنواره شهیدرجایی به منظور شناسايي و تقدير از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ‌و ملت شريف و بزرگوار ايران اسلامي و نهادينه‌كردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي در سطوح مختلف از طريق تقدير و تشويق آنها، به استناد آيين‌نامه اجرايي مواد 81 و 82 قانون مديريت خدمات كشوري (موضوع تصميم‌نامه شماره 4225‏‏/44327 تاريخ 14‏‏/1‏‏/1389، وزيران محترم عضو كميسيون امور اجتماعي و دولت الكترونيك) و دستورالعمل‌هاي اجرايي مربوط در خصوص ارزيابي عملكرد، بخشنامه جشنواره شهيدرجايي سالانه ابلاغ و جشنواره شهيد رجايي در سطح ملي، دستگاهي و استاني برگزار مي شود.