احمد جباری در دیدار با محمد قویدل: نمی‌گذاریم تصمیمات در وضعیت کرونایی به نگرانی والدین بیافزاید/ضرورت توجه به معیشت معلمان
  • اجتماعی

  • بهمن 25، 1400 - 06:12


نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با محمد قویدل سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: نمی‌گذاریم تصمیمات در وضعیت کرونایی به نگرانی والدین بیافزاید.

به گزارش دریای اندیشه به نقل از خبرگزاری موج هرمزگان، احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در نشست با محمد قویدل سرپرست اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: امیدوارم با حضور محمد قویدل سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان شاهد اتفاقاتی خوبی در سطح استان باشیم.
جباری بیان داشت: از مجموعه آموزش و پرورش و تمام فرهنگیان که در شرایط سخت کرونایی به صورت مجازی و حضوری کلاس ها را برگزار کرده اند،تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی اذعان داشت: اهمیت کیفیت آموزش برای دانش آموزان و همچنین سلامت فرهنگیان و دانش آموزان باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.  وی در ادامه سخنانش افزود: ما به عنوان نماینده مردم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در برنامه هفتم توسعه، معیشت فرهنگیان عزیز را مورد توجه قرار داده و بهبود ببخشیم.
نماینده مردم غرب هرمزگان در پایان افزود: از مسئولان وزراتخانه خواسته ایم تصمیماتی که سلامت فرزندان دلبند مردم و فرهنگیان را به خطر می اندازد و در این شرایط قابلیت اجرایی نیز ندارد، از دستور کار خارج کنند تا امنیت روانی خانواده دانش آموزان و فرهنگیان تامین شود