آکادمی باشگاه استقلال در بندرعباس تاسیس می‌شود
  • ورزشی

  • اردیبهشت 07، 1401 - 05:05


استاندار هرمزگان گفت: باتوجه به استعداد و ظرفیت‌های استان در ورزش، بویژه رشته فوتبال مقرر شد باشگاه استقلال یک آکادمی در بندرعباس ایجاد کند.

به گزارش دریای اندیشه ، مهدی دوستی در دیدار با مدیرعامل باشگاه استقلال تهران افزود: این آکادمی با همکاری استانداری هرمزگان، باشگاه استقلال و ستاد مبارزه با موادمخدر ایجاد خواهد شد که می‌تواند نقش بسزایی در توسعه ورزش و استعدادیابی از نوجوانان و جوانان این استان و معرفی به باشگاه‌های مختلف کشور باشد.

وی با تشریح وضعیت ورزش هرمزگان و علاقه مردم این استان به ورزش‌های تیمی به خصوص رشته فوتبال، از برنامه‌های استان برای حمایت از ورزشکاران و پرورش استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف خبر داد.

استاندار هرمزگان همچنین به حمایت حداکثری مدیران استانی از باشگاه‌های فوتبال هرمزگان برای صعود به لیگ برتر و حضور در جمع برترین تیم‌های کشور برای دفاع از سابقه فوتبال این استان اشاره کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران نیز با قدردانی از تلاش‌های استاندار هرمزگان به منظور حمایت از ورزشکاران استان و پیگیری‌های وی در جهت توسعه ورزش این استان، از هرمزگان به عنوان استانی که می‌تواند در سطح اول فوتبال کشور حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد، یاد کرد.

مصطفی آجرلو با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی هرمزگان،  از آمادگی باشگاه استقلال برای سرمایه گذاری بر روی استعدادهای این استان در رشته‌های ورزشی مختلف به ویژه در فوتبال خبر داد

منبع:رابط عمومی استانداری هرمزگان.