امام جمعه موقت بندرعباس: هزینه گران‌فروشی اصناف ‌را مردم می‌پردازند
  • گزارش و مصاحبه

  • خرداد 17، 1402 - 05:18


امام جمعه موقت بندرعباس گفت: نیاز است قوانین سازمان تعزیرات حکومتی ‌تغییر کند چرا که اکنون مردم هزینه گران‌فروشی برخی اصناف را می‌پردازند و با جریمه صنف مشکل و پول مردم بر نمی‌گردد.
به گزارش دریای اندیشه، حجت‌الاسلام والمسلمین عطاالله میرزاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به ایام رحلت امام راحل اظهار داشت: امام راحل در تمام مراحل زندگی خود همواره بر پایه تقوای الهی گام برداشت و تقوای الهی در زندگی شخصی و سیاسی ایشان جلوه گر بود.
وی افزود: این یعنی تقوای الهی مهم‌ترین دلیل موفقیت امام و عامل اصلی بود که سبب شد مردم به ایشان جذب شوند، امام با این تقوا توانست در ابتدا با هسته محدودی از افراد و یاران خود با مردم ارتباط بگیرد و در نهایت نیز این ارتباط به انقلاب اسلامی انجامید.
امام جمعه موقت بندرعباس گفت: این تقوای امام بود که سبب شده در حال حاضر هم شاهد شکل گیری جبهه مقاومت اسلامی و با قدرت تداوم یافتن این مسیر باشیم و پس از ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، با تدبیر مجلس خبرگان، شخصیتی با تقوا برای رهبری این ملت انتخاب شد که تضمین کننده تداوم راه امام راحل بود.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با تقوای الهی توانا توانسته با تدبیر و دوراندیشی کشور را در تلاطم‌های سخت هدایت کند و سبب موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف شود.
‌میرزاده گفت: رهبر معظم انقلاب در سالیان اخیر توجه ویژه به حوزه اقتصاد دارند و شعارهای سال را بر همین پایه نام گذاری کردند، امسال را هم با شعاری مناسب انتخاب کردند که نشان می‌دهد ایشان به مسئله تولید و کاهش تورم توجه دارند.
وی افزود: تورم یکی از مسائل و دغدغه‌های کشور است که کاهش آن نیازمند تجدید نظر در شیوه‌های کنونی کنترل و کاهش آن است.
وی با اشاره به گران شدن خودرو، بلیط هواپیما و مواد غذایی اظهار داشت: در سه ماه ابتدایی سال از سوی مسئولان حرکت جدی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری دیده نشده و نیاز است قوانین سازمان تعزیرات حکومتی هم در این زمینه باید تغییر کند چرا که اکنون مردم هزینه گران‌فروشی برخی اصناف را می‌پردازند و با جریمه صنف مشکل و پول مردم بر نمی‌گردد.