امام جمعه شهرستان بشاگرد: وانت های حامل گازوئیل، امنیت جانی مردم را به خطر انداخته‌ است/دولت انقلابی ورود جدی به این موضوع داشته باشد
  • ورزشی

  • اسفند 07، 1400 - 07:51


حجت‌الاسلام غلامی گفت: وانت های حامل گازوئیل، امنیت جانی مردم را با خطر مواجه کرده است لذا از دولت انقلابی انتظار می رود که ورود جدّی داشته باشد.

 

به گزارش دریای اندیشه به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسین غلامی امام جمعه شهرستان بشاگرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: با قدر دانستن ماه رجب، قیمت پیدا می کنیم. ارزشمند و قدرتمند می شویم. آمادگی پیدا می کنیم برای میهمانی خدا رفتن. نکند بگوییم؛ کار دارم، پروژه دارم،گرفتارم، نمی‌رسم، درس دارم.

وی افزود: در تربیت اسلامی، تمام اعمال باید درجهت عبودیت حقیقی خداوند باشد. برای نیل به این هدف مربیان محور تربیت را از جهت محتوا  «قرآن و سنت» ، از جهت مکانی «مسجد» و از جهت زمانی «توجه به نماز اول وقت» قرار دهند.

امام جمعه بشاگرد گفت: ۲۷ رجب بعثت حضرت رسول اکرم  «صلی الله علیه و آله» علاوه بر  تبیین  موازین و ارزش‌های اخلاقی، دینی و فرهنگی و بشارت وجود نازنین و ظهور مبارک خاتم الاوصیاء  «عجل الله تعالی فرجه الشریف» را به همراه دارد.

حجت‌الاسلام غلامی ابراز داشت: وانت های حامل گازوئیل باعث چند مسأله شده اند، مهم تر از همه امنیت جان مردم را با خطر مواجه ساخته، در دل مردم رعب و وحشت ایجاد شده، ده ها جوان و نوجوان هرمزگانی و خانواده هایشان را داغدار کرده، بسیاری از مشاغل را تعطیل یا تهدید کرده، کامیون داران جهت حمل مصالح استقبال نمی کنند یا پیشنهاد مبالغ بالایی جهت کرایه می دهند، کسی نگوید این ها سوخت برند و قاچاقچی نیستند ما با الفاظ کاری نداریم این معضلات را ببینید.

وی گفت: انتظار از دولت انقلابی این است که ورود جدّی داشته باشد و هر درایتی دارد بکار ببندد مردم امنیت می خواهند. هر لحظه درنگ با قیمت جان مردم تمامی شود