ارائه دستاوردهای بسیج با برپایی نمایشگاه طرح اسوه در بندرعباس
  • گزارش و مصاحبه

  • تیر 22، 1401 - 17:37


به گزارش دریای اندیشه ؛ سرگرد پاسدار محمود قاسمی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سردار شهید محمد منظری بندرعباس از برپایی نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج هرمزگان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با محوریت دستاوردهای بسیجیان حوزه مقاومت بسیج سردار شهید محمد منظری و حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س) برپا می شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سردار شهید محمد منظری بندرعباس در ادامه بیان کرد:  نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج هرمزگان با حضور برادران و خواهران بسیجی در عرصه های مختلف با ایجاد ۲۶ غرفه با حضور بیش از ۴۵ پایگاه مقاومت بسیج در سالن ورزشی حوزه مقاومت بسیج سردار شهید محمد منظری برپا می شود.
سرگرد پاسدار قاسمی اظهار کرد: نمایشگاه طرح اسوه ۲۱ تیرماه سال جاری به مدت سه روز در میدان صادقیه خیابان کشاورز در سالن ورزشی حوزه شهید سردار منظری بندرعباس برپا می شود که بازدید برای عموم مردم آزاد است.
وی هدف از برپایی این نمایشگاه علاوه بر انتقال تجربه ،ایجاد شور و نشاط و اشتیاق در بین بسیجیان برای خدمت بیشتر به مردم و تبیین ارزشهای اسلامی عنوان کرد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سردار شهید محمد منظری بندرعباس در پایان خاطر نشان کرد: نحوه برگزاری این نمایشگاه به صورت قرارگاهی است که قرارگاه های طرح تحول هر محله عملکرد خود را در این نمایشگاه به نمایش می گذارند.