استاندار هرمزگان در دیدار با وزیر حمل و نقل عمان؛ سرمایه‌گذاری برای فعالان اقتصادی عمان تسهیل می‌شود
  • گزارش و مصاحبه

  • اردیبهشت 21، 1402 - 06:13


 استاندار هرمزگان در دیدار با وزیر حمل و نقل عمان گفت: از سرمایه گذاری فعالان اقتصادی این کشور در هرمزگان استقبال می‌کنیم و آماده تسهیل هر نوع سرمایه گذاری به ویژه در حوزه بندری و گردشگری برای سرمایه گذاران این کشور هستیم.
به گزارش دریای اندیشه،  مهدی دوستی در آیین استقبال از ورود وزیر حمل و نقل و ارتباطات و فناوری اطلاعات عمان و هیات همراه به بندرعباس افزود: بندر شهید رجایی ظرفیت مناسبی برای گسترش همکاری‌های کشور ایران و عمان در حوزه بندری است.
وی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم هرمزگان برای سرمایه گذاری، خواستار توسعه روابط اقتصادی میان ایران و عمان شد و بر گسترش همکاری‌های ۲ جانبه میان این کشور دوست و همسایه تاکید کرد.
عمان روابط اقتصادی و تجاری خود را با ایران توسعه می‌دهد
وزیر حمل و نقل و ارتباطات و فناوری اطلاعات عمان نیز با تاکید بر روابط عمیق و ۲ جانبه ایران و عمان، آمادگی این کشور برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری با ایران را اعلام کرد.
سعید بن حمود المعولی با اشاره به سفرهای هیات‌های عمانی به ایران، افزایش این سفرها را ناشی از عزم جدی این کشور در جهت افزایش مراودات اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
سعید بن حمود المعولی وزیر حمل و نقل و ارتباطات و فناوری اطلاعات عمان در صدر هیاتی عالی رتبه از مقامات اقتصادی این کشور به منظور بازدید از ظرفیت‌های هرمزگان از جمله بندر شهید رجایی و برگزاری نشست مشترک به بندرعباس سفر کرده اند.