با هدف همکاری و تعامل حداکثری شهرداری و پلیس راهور صورت گرفت؛ دیدار شهردار، معاون حمل و نقل ترافیک و ریاست سازمان حمل و نقل شهرداری با رئیس پلیس و مجموعه پلیس راهور استان
  • فرهنگی

  • آبان 08، 1399 - 09:02


شهردار بندرعباس ، معاون حمل و نقل ترافیک و رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری با رئیس پلیس و مجموعه پلیس راهور  استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش دریای اندیشه ؛ این نشست صمیمی بین عباس امینی زاده، عبدالحسین ارجمند و حسین اخلاقی با رئیس پلیس و مجموعه پلیس راهور استان با هدف بسط و گسترش همکاری بیش از پیش مجموعه شهرداری با پلیس راهور شهرستان بندرعباس انجام شد.

در ابتدای این دیدار عباس امینی زاده شهردار بندرعباس با تبریک هفته نیروی انتظامی بر تقویت همکاری ها و تعاملات به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر بندرعباس تاکید کرد.

عباس امینی زاده خاطر نشان کرد : با توجه به وجود زیر ساخت های لازم تدابیر مربوطه در جهت توسعه بخش کنترل ترافیک و بهره برداری حداکثری از ظرفیت های موجود در حوزه حمل و نقل در دستور کار جدی تر قرار گیرد. 

 عبدالحسین ارجمند ، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری بندرعباس، گفت: پلیس راهور و شهرداری به دلیل نزدیکی حوزه کاری یک مجموعه هستند، و امیدوارم با این هم افزایی بتوانیم معضلات سطح حوزه را مرتفع کنیم، و با هماهنگی های لازم بتوانیم در جهت توسعه هوشمند سازی حوزه ترافیک گام برداریم.

حسین اخلاقی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس با اشاره به خدمات مطلوبی که در راستای همکاری و مشارکت شهرداری و پلیس راهور به شهروندان ارائه می گردد، اذعان داشت: تلفیق خدمات این دو نهاد موجب شده آرامش شهروندان در شهر بندرعباس بیش از پیش تامین شود.

 حسین اخلاقی در ادامه نیز از افزایش تعاملات و همکاری های سازنده سازمان حمل و نقل با پلیس راهور شهرستان بندرعباس با هدف رضایت شهروندان و ایجاد آرامش و کاهش تصادفات و حل معضلات ترافیکی تاکید کرد.

اخلاقی افزود : هم کاری و هم افزایی بیشتر نیروها و امکانات پلیس راهور و سازمان موجبات رفاه  و کاهش صدمات رانندگی هرچه بیشتر شهروندان را فراهم خواهد نمود.

در ادامه نشست ، سرهنگ صالح پور رییس پلیس راهور استان از همکاری موثر و مفید نیروی انتظامی با شهرداری قدردانی کرد.

وی تاکید نمود : مجموعه مدیریت شهری رابطه ای نزدیک با نیروی انتظامی دارد به ویژه در حوزه حمل و نقل و ترافیک و مباحث مربوط به راهنمایی و رانندگی.

رییس پلیس راهور استان  ضمن تاکید بر تعامل و همراهی بیش از پیش در جهت کاهش بار ترافیکی سطح شهر، تاکید کرد و اظهار داشت: تعامل، همکاری و همدلی میان مجموعه شهرداری بالاخص سازمان مدیریت حمل ونقل و بار مسافر و پلیس راهور در جهت رفع مشکلات ترافیکی، سهولت عبور و مرور شهروندان و رضایت آنان را در پی خواهد داشت.

وی بر نظارت بیشتر و تمرکز بر اجرای مقررات در قالب انضباط بخشی و برخورد با ناهنجاری‌های ترافیکی تاکید نمود و افزود: مهم‌ترین عامل در رشد انضباط ترافیک شهری، عامل تبادل اطلاعات پلیس و شهرداری می‌باشد که با تقویت و افزایش این عامل میزان سامان بخشی و انضباط ترافیک افزایش می‌یابد، همچنین عامل بعدی اقدامات مشترک در آموزش همگانی و اطلاع رسانی عمومی توسط پلیس راهور می باشد که نقش فرهنگ سازی را در رشد انضباط ترافیکی دارد.
در پایان این جلسه در خصوص بررسی آخرین وضعیت اصلاحات هندسی، سوانح رانندگی در سطح معابر و

همچنین ارائه پیشنهادات و راهکارها جهت آرام سازی و ارتقاء ضریب ایمنی در معابر بحث و گفتگو شد.
انتهای پیام