با حضور 70 نفر ورکشاپ عکاسی در جاسک برگزارشد
  • فرهنگی

  • بهمن 12، 1400 - 10:46


به گزارش خبرنگار دریای اندیشه از بندرجاسک ؛ عبدالرحمن لشکری زاده گفت: هنر عکاسی یک رشته پرطرفدار و جذاب است، و در دنیای معاصر نقش عکاسان در جهان بسیار موثر و تاثیر گذار بوده و مورد توجه مردم هست .

وی افزود: جا دارد از زحمات مسئول کانون فیلم و عکس جاسک صمیمانه تقدیر شود زیرا با برنامه ریزی درست باعث جذب علاقمندان این رشته شده است و بسیار قابل توجه است که بالای هفتاد نفر در این رشته شرکت کرده و فعالیت می نمایند،

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک در ادامه ضمن تشکر و همکاری منطقه دوم ولایت جاسک نیز از مشکلات و کمبود امکانات فیلمسازی در جاسک ابراز نگرانی کرد و گفت : با وجود این همه استعداد اگر امکانات فیلمسازی و عکاسی وجود داشته باشد ما شاهد تولید آثار بسیاری از هنرمندان مستعد این خطه خواهیم بود.

جابر واجداد زاده مسئول کانون فیلم و عکس گفت: خوشبختانه دوره های فیلمسازی در جاسک با استقبال خوبی از طرف جوانان جاسکی همراه بوده است، و در این دوره بالای هفتاد نفر شرکت نموده اند که در روزهای پنج شنبه و جمعه با تدریس آقای گردابی از اساتید شاخص استانی  برگزار شد.

واجداد زاده عنوان کرد :  دو دوره مستند سازی و فیلمنامه نویسی نیز برگزار شده و در صورت مساعد شدن شرایط کرونایی دوره های دیگری نیز برگزار خواهد شد.

مسئول کانون فیلم و عکس جاسک  گفت : در پایان این دوره ها انتظار ما تولید چندین فیلم کوتاه و همچنین برپایی نمایشگاه های عکس توسط این هنرجویان خواهد بود.

قابل ذکر است : در پایان این دوره با حضور گمتیلی معاون سیاسی فرماندار جاسک همراه بود که از زحمات و تلاش های رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مسئول کانون فیلم و عکس ، مربی دوره و همکاری منطقه دوم راهبردی ارتش  جاسک نیز تشکر نمودند.

امید است هنر عکاسی در جاسک رونق بیشتری بگیرد و توسط عکاسان این خطه ظرفیت های مختلف اعم از جاذبه های گردشگری و آثار باستانی و منعکس شود