با حضور استاندار هرمزگان: عملیات اجرایی احداث سالن ورزشی چند منظوره نابینایان و کم بینایان بندرعباس آغاز شد
  • گزارش و مصاحبه

  • فروردین 31، 1402 - 05:06


استاندار هرمزگان در آیین کلنگ زنی سالن چندمنظوره ویژه نابینایان استان گفت : یک سالن ورزشی چند منظوره با امکانات کامل برای ورزش نابینایان و کم بینایان هرمزگان احداث می‌شود.
به گزارش دریای اندیشه، مهدی دوستی استاندار هرمزگان باتفاق مظفرخادمی نسب مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان، جاودان رئیس هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان و جمعی از مسئولین درمراسم تقدیر از ورزشکاران نابینا و کم بینای مدال آور در رشته‌های مختلف و کلنگ‌زنی پروژه سالن ورزشی چند منظوره نابینایان و کم بینایان اظهار داشت: جامعه نابینایان و معلولان ما جامعه ای سخت‌کوش و متکی به خود هستند که توانایی‌هایی منحصر به فردی دارند.
وی افزود: اما متاسفانه در بخش زیرساختی این محدودیت وجود دارد که به اندازه نیاز آنها این زیرساخت‌ها تامین نشده است به همین سبب در جلسات مشترکی که برگزار شد مقرر شد یک سالن مناسب چند منظوره و در شان این عزیزان فراهم کنیم.
استاندار هرمزگان گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این سالن حدود ۱۸ میلیارد تومان است و امیدواریم بتوانیم این سالن را به یک مجموعه کامل برای استفاده از ورزشکاران نابینا و کم بینا توسعه دهیم.
وی تصریح کرد: این ورزشکاران با امکانات محدودی هم که در اختیار داشتند توانسته‌اند برای استان افتخار آفرینی کرده و مدال‌های رنگارنگ کسب کنند و به همین جهت امروز از مدال آوران رشته‌های مختلف ورزش نابینایان و کم بینایان استان نیز تجلیل شد.
 دوستی گفت: در تلاشیم با فراهم آوردن زیر ساخت‌های مورد نیاز برای ورزشکاران آقا و خانم جامعه معلولین بتوانیم بستری فراهم کنیم بتوانند استعدادهای خود را بروز بدهند.
گفتنی است قرار است با احداث این سالن ورزشی چند منظوره، مجموعه‌ای از ورزش‌های مرتبط با جامعه نابینایان و کم بینایان و جانبازان و معلولان پوشش داده شود تا ورزشکاران استان بتوانند علاوه بر انجام تمرینات، میزبان مسابقات ملی در حوزه‌های یاد شده نیز باشند.