با حضور معاون امور حقوقی و مجلس وزارت ورزش؛ سرپرست اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان معرفی شد
  • ورزشی

  • اسفند 05، 1400 - 09:35


با حضور معاون امور حقوقی و مجلس وزارت ورزش، مظفرمهری خادمی نسب سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان شد.

به گزارش دریای اندیشه به نقل از خبرنگار مهر، با حضور بنیامین شکوه فر معاون امور حقوقی، مجلس وهماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان و رئوفی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان صبح پنجشنبه مراسم تودیع مدیرکل و معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در محل سالن کنفرانس دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار شد.

بنیامین شکوه فر معاون امور حقوقی، مجلس وهماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان هم گفت: با تغییر دولت ها اتفاقی که می افتد این است که برخی از مدیران کل هم تغییر می کند و در این استان هم بعد از شش ماه از دولت جدید امروز شاهد رفتن مدیرکل سابق ورزش و معرفی سرپرست جدید اداره کل ورزش وجوانان هستیم.

وی بیان داشت: عملکرد امیاری مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان در طول این سه سال بسیار خوب است و در بحث سرانه ورزش استان هرمزگان هم سطح سرانه ملی است.

معاون امور حقوقی، مجلس وهماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: مشکلات ورزش این استان حل نخواهد شد مگر اینکه سرپرست جدید اداره کل ورزش و استان کاملاً پای کار باشد و دغدغه ورزش تمام استان داشته باشد به همین منظور فردی را انتخاب کردیم که از دل ورزش استان است و سابقه بسیار خوبی در حوزه ورزش و جوانان دارد و امیدوارم که خادمی بتواند تا حدود زیادی مشکلات ورزش استان را مرتفع سازد.

رئوفی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان بیان داشت: من بعد از اینکه به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی انتخاب شدم اولین دستگاهی که مورد بازدید و ارزیابی قرار دادم زیرا ورزش و جوانان بسیار برایم ارزشمند است.

وی گفت: نگاه نوجوانان و جوانان ما به نخبگان ورزشی است پس ما هم باید تا جایی که می توانیم از حوزه ورزش حمایت کنیم و بنده تا زمانی که هستم از ورزش هرمزگان حمایت خواهیم کرد.

رئوفی اظهار داشت: امیدواریم که سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان بتوانند جوابگو خواسته های به حق ورزشکاران باشد.

وی از تلاش های چند ساله امیاری مدیرکل سابق ورزش و جوانان هرمزگان هم تقدیر کرد و ایشان را فردی دلسوز و پرتلاش در حوزه ورزش و جوانان دانست.

در این مراسم محمود رضا امیاری مدیرکل سابق ورزش و جوانان هرمزگان از حمایت های کسانی که در طول نزدیک به سه سال ونیم ایشان را برای پویایی ورزش استان کمک کردند تشکر کرد.

وی بیان داشت: روزی که به استان هرمزگان آمدم تنها هدفم اعتلای ورزش این استان بود و در حد توان خودم در بحث زیرساخت های ورزش و جوانان گام برداشتم و اگر کسی دلخوری یا کدورتی از بنده دارد حلال کند.

امیاری مدیرکل سابق ورزش وجوانان هرمزگان گفت: بسیار خوشحال هستم که وزارت ورزش و جوانان، استاندار و نمایندگان مردم در مجلس برای مدیر کلی شخصی را انتخاب کرده اند که واقعاً لیاقتش را دارد و شک ندارم که ایشان می تواند موفق کار کند و حتی بهتر از من برای ورزش هرمزگان گام های بلند تری بردارد.

مظفر مهری خادمی سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان از اعتماد وزیر ورزش وجوانان، معاون امور استان ها، استاندارد و مجمع نمایندگان بابت انتخابم تشکر می کنم و امیدوارم که جواب این اعتماد را به خوبی بدهم.

وی اظهار داشت: تمام تلاش من این خواهد بود که علاوه بر زیر ساخت های ورزشی در تمامی امورات ورزش گام های بلندی بر داریم و در کمتر از یک سال خدماتی خوب و ارزشمندی برای ورزش استان انجام خواهیم داد.

لازم بذکراست، عطرافشانی و غبارروبی گلزارشهدای بندرعباس، دیدار با استاندار هرمزگان، سفر به شهرستان های میناب، رودان جهت بازدید از اماکن و فضاهای ورزشی ازجمله برنامه های سفر یک روزه شکوه فر معاون وزیر ورزش و جوانان به استان هرمزگان است.