پارک ساحلی بندرلنگه بعد از بهره برداری نام گذاری شد
  • گزارش و مصاحبه

  • تیر 26، 1401 - 09:51


پارک ساحلی بندرلنگه بعد از بهره برداری نام گذاری شد
درششمین روز از هفته مالیات و فرهنگ سازی مالیاتی، از تابلو پارک ساحلی بندرلنگه رو نمایی شد.  
به گزارش خبرنگار دریای اندیشه ازبندرلنگه ،  تابلوپارک ارمغان مالیات شهرستان بندرلنگه توسط مدیرکل امورمالیاتی استان و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداربندر لنگه، معاونین و مسئولین اداره کل امورمالیاتی هرمزگان "شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندرلنگه و دیگر اقشارمختلف مردم  بندرلنگه رونمایی شد.
مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان در  آیین رونمایی تابلو پارک ارمغان مالیات شهرستان بندرلنگه بابیان اینکه : افتتاح پروژه هایی از محل مالیات برارزش افزوده موجب می شود که مردم آثار پرداخت مالیات را ببینند و با رغبت بیشتری جهت پرداخت مالیات اقدام کنند.
وی در ادامه از احداث خیابانی در محله حسین آبادبندر لنگه خبر داد وگفت: بزودی مردم فهیم این شهرستان شاهد بهربرداری این خیابان با نام ارمغان مالیات خواهند بود
آخوندزاده خاطر نشان کرد :احداث پارک و فضای سبز درمناطق مختلف استان برنامه‌ای درراستای توسعه عمرانی می باشد و مردم باید بصورت ملموس نقش چشمگیر مالیات را در عمران و آبادانی در شهرها و روستاها ببینند.
وی تاکید کرد: تبیین آثار پرداخت مالیات و تشریح زیرساخت های مهم شهری و روستایی که از محل مالیات تامین می شود، تاثیر بسزایی در افزایش مشارکت مردم در ارائه اظهارنامه های مالیاتی و پرداخت مالیات دارد.
مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان گفت: در راستای فرهنگ سازی مالیاتی پیگیر هستیم که مردم آثار پرداخت مالیات را به صورت عینی تر و بیشتر در استان هرمزگان ببنید