بازدید مدیر کل بهزیستی هرمزگان از خط تولید ماسک های بهداشتی یکبار مصرف
  • فرهنگی

  • فروردین 03، 1399 - 22:02


 

مدیر کل بهزیستی هرمزگان به اتفاق هیات همراه  ضمن حضور در محل انجمن ضایعات نخاعی از خط تولید ماسک های بهداشتی یکبار مصرف  کارگاه خیاطی و خوداشتغالی  حامی وابسته به این انجمن بازدید کرد و با ارائه توضیحاتی  توسط فرشید معنایی مدیر عامل این مجموعه در جریان روند آغاز به کار خط تولید ماسک های بهداشتی و تامین مواد خام مورد نیاز جهت تهیه این اقلام بهداشتی قرار گرفت.  

به گزارش دریای اندیشه ؛ مدیر کل بهزیستی هرمزگان در حاشیه بازدید از این کارگاه تولید ماسک بهداشتی اظهار داشت : در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و همه گیر شدن جهانی بسی مایه افتخار و امیدواری و افتخار است که جمعی از توانخواهان تحت پوشش با همت والا  و با استفاده از توان و ظرفیت بخش غیر دولتی پای در عرصه خدمت رسانی به هم نوعان خویش  نهاده و به مهمترین دغدغه مردم و حافظان سلامت جامعه خدمت رسانی می نمایند.

غلامحسین رنجبر بیان داشت: مدافعان سلامت در راستای کمک به روند کنترل و پیشگیری  از بیماری کووید 19 هم گام با یاوران خط مقدم سلامت در صف مبارزه با ویروس کرونا از هیچ گونه تلاش و کوششی فرو گذار نمی نمایند .

شایان ذکر است این کارگاه تولیدی درحال حاضر ظرفیت تولید روزانه ۱۰۰۰ عدد ماسک را دارد که در صورت حمایت و تامین مواد اولیه می تواند ظرفیت خود را به روزانه ۳۰۰۰ عدد ارتقا دهد.

انتهای/ پیام