به زودی غرب با سیلی ملت های آزاده بیدار خواهند شد
  • گزارش و مصاحبه

  • شهریور 28، 1401 - 06:54


امام جمعه شهرستان بندرلنگه؛


بزودی غرب  با سیلی ملت های آزاده بیدار خواهند شد

به گزارش خبرنگار دریای اندیشه از بندرلنگه ؛امام جمعه به قیام  امام حسین علیه السلام  زمینه ساز قیام جهانی حضرت مهدی خواهد بود و پیاده روی عظیم اربعین تمرینی برای ظهور است.
امام جمعه شهرستان بندرلنگه  اربعین حسینی را تسلیت  گفتند و اضافه کرد  مقام معظم رهبری فرمودند: درسی که اربعین به ما می دهد این است  یاد حقیقت و  خاطر شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشت ؛حادثه بی نظیر پیاده روی اربعین امسال بزرگترین تجمع مسلمانان،عامل اتحاد و همدلی و مانور عظیم پیروان قرآن بود.
ایشان گفتند: دشمن از اجتماع اربعین می ترسد معنای این جمله این است که دشمن هنوز از حسین علیه السلام و زینب سلام الله علیها هراس دارد و این معجزه کار امام حسین علیه السلام است. 
رئیس شورای فرهنگ و عموم شهرستان بندرلنگه در ادامه از دولت و نیروهای مسلح ، رسانه ملی و تمامی مردم شریف ایران و همچنین  ملت شریف عراق برای خلق حماسه پیاده روی اربعین امسال تشکر و قدردانی نمودند.
مدیر حوزهای علمیه خواهران استان هرمزگان ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند و به روح و روان امام و شهدا سلام و صلوات فرستادند و اظهارداشتند :رهبر معظم انقلاب در مورد هفته دفاع مقدس فرمودند:من مشتاقم که جوانان ما قصه جنگ تحمیلی هشت ساله را بدانندکه چه بود این را بارها گفته ایم خیلی برنامه ریزی آینده جوان برای ما مهم است ما هرچه برای دوره دفاع مقدس سرمایه گذاری و کار کنیم زیاد نیست از این ظرفیت تاکنون استفاده خوب و درخوری نشده استان شالله با همکاری سپاه عزیز و بسجیان برنامه های متنوعی برای هفته دفاع مقدس بازخوانی رشادت ها و جانفشانی رزمندگان عزیز تدارک دیده شده است که امید است با مشارکت مردم عزیز به بهترین وجه اجرا گردد.
امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید هستیم دانش آموزان نیازمند فراونی در شهرستان چشم به احسان شما مردم شریف دارند، مهرماه در انتظار  مهر ورزی شماست ،نشاندن یک لبخند روی لبان یک دانش آموز نیازمند با تهیه کیف و کفش و لباس نو برای او از بزرگترین صدقات و از عوامل تقرب به خداوند است مردم نوع دوست و مسلمان شهرستان بندرلنگه را به یاری دانش آموزان نیازمند از طریق کمیته ، امداد بهزیستی و مراکز نیکوکای فرا میخوانم.
 ایشان گفتند: ارائه بیانیه غیر سازنده سه کشور اروپایی عضو برجام علیه ایران و همزمانی آن با اتهام حمله سایبری ایران  به کشور آلبانی و تحریم های جدید آمریکا در تضاد آشکار با حُسن نیت و مذاکرات متعدد و اراده جدی آنها برای حل مسائل فی ما بین میدانیم و بشدت محکوم می کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر اسماعیل نیا بیان کرد: عواقب بن بست احتمالی مذاکرات متوجه غرب خواهد بود،ماهمچنانی که جنگ تحمیلی را به گنجی عظیم برای استقلال خود تبدیل کردیم این رفتار غیر دوستانه غرب را به عاملی برای هرچه به قدرت یافتن ایران تبدیل خواهیم ساخت.
 بهترین سیاست همان سیاست دولت سیزدهم است که تقویت روابط با همسایگان و مجموعه های بزرگ مثل شانگهای را در پیش گرفته است. 
دوران یکه تازی غرب مدت ها سپری شده است اما انها در خواب اند که بزودی با سیلی ملت های آزاده  بیدار خواهند شد.
ایشان از ریاست دادگستری شهرستان جهت ورود قاطع به وضعیت نابسامان جاده ای بیان کردند: متاسفانه در فاصله زمانی جمعه گذشته تا امروز باز هم حوادث ناگوازی در جاده بندرلنگه چارک رخ داد و تعدادی از هموطنان عزیز ما جان خود را از دست دادند، امیدواریم مسئولان مربوطه در کمترین زمان برای این مسیرحادثه ساز راهکار مناسبی بیندیشند.