بکارگیری نیروی آزاد فاقد گزینش در مدارس غیردولتی ممنوع
  • گزارش و مصاحبه

  • خرداد 16، 1402 - 06:58


با هدف بررسی و رسیدگی به مسائل مربوط به مدارس و مراکز غیردولتی تشکیل شد. به گزارش خبرنگار دریای اندیشه از شهرستان خمیر؛ به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل مربوط به مدارس و مراکز غیر دولتی، جلسه ی هم اندیشی مدیران مدارس و مراکز غیر دولتی  در دفتر مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمیر برگزار شد.
 دکتر علی یگانه در ابتدای جلسه ضمن تشکر از همراهی مدیران مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان گفت: مدارس و مراکز غیردولتی نیز همانند سایر مدارس مکلف به اجرای کامل و دقیق دستورالعمل های ارسالی مطابق قانون می باشند و رعایت دستورالعمل ها تضمین کننده ی کیفیت و کمیت آموزشی و پرورشی در مدارس و مراکز غیردولتی می باشد.
وی در ادامه با تاکید بر ایمنی مدارس و مراکز، دریافت گواهی استحکام بنا توسط مراکز و مدارس را از موارد ضروری تامین امنیت دانش آموزان دانست.
دکتر یگانه افزود: رسیدگی به پرونده های گزینش نیروهای مدارس غیردولتی در شهرستان انجام شده و پرونده ها جهت بررسی به استان ارسال گردیده است و مطابق دستورالعمل بکارگیری هر گونه نیروی آزاد فاقد گزینش و فاقد صلاحیت های علمی در مدارس و مراکز غیردولتی ممنوع می باشد که لازم است مدارس و مراکز به این موضوع مهم توجه داشته باشند.
 ثبت اطلاعات شهریه‌ ی مراکز و مدارس غیردولتی و ارائه ی عملکرد آموزشی و پرورشی نیز از دیگر موارد مطرح در جلسه بود. در پایان هر یک از مدیران و موسسین به بیان مسائل و مشکلات مربوط به آموزشگاه خود پرداختند.