بندرجاسک در برگزار شد: دومین جلسه کمیته انتخاب مهرواره اوج
  • فرهنگی

  • بهمن 12، 1400 - 10:42


دومین جلسه کمیته انتخاب «مهرواره اوج» جاری باحضور روحانیون مستقر،امامان محله و داوران در محل اداره تبلیغات اسلامی،برگزار شد.

به گزارش خبرنگارماازبندرجاسک ؛رئیس اداره تبلیغات اسلامی ، ضمن قدردانی ازحضور  شرکت کنندگان در جلسه ،گفت: پس از عملیات فرهنگی اجتماعی شهید حاج قاسم سلیمانی ،سردار دلها و مهرواره محله همدل، طرح مهرواره اوج آغاز و با پایان یافتن آن نتیجه گیری و ارزیابی میدانی و کلی انجام شده است و در اولین جلسه این مهرواره 12 نفر و سپس با بررسی مجدد 4 نفر برگزیده و به اداره کل تبلیغات اسلامی استان معرفی خواهند شد.

حجت الاسلام صحرانشین در ادامه از داوران خواست با مشاهده و عنایت به فعالیت و مسائل مطرح و پیگیری شده توسط امامان محله و شرکت کنندگان برگزیده ،افراد برتر را طبق فرم های ارزیابی، معرفی کنند.

وی در ادامه بیان داشت: در طرح  مهرواره سراسری«اوج» که با محوریت خدمت رسانی به مردم بویژه افراد و خانواده‌های محروم و کم برخوردار و با حضور امامان محله آغاز و تلاش شد با همت و ظرفیت نمازگزاران به حل موضوع های پیش آمده در محلات  اقدام شود و در مرحله بعد نسبت به برگزاری کارگاه‌ و دوره‌های اجتماعی، برنامه ریزی لازم با موضوع مهارت حل مسئله انجام گرفته است .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک در ادامه با یادآوری اینکه از دغدغه های مقام معظم رهبری، اهتمام جدی نسبت به ارتقاء جایگاه مساجد و خدمات رسانی به مردم نیازمند است،تاکید کرد: امامان محله در اجرای مهرواره اوج با شناسایی مسائل و مشکلات نیازمندان محله، گام هایی در راستای رفع محرومیت‌ها با همکاری و حمایت خیرین و افراد توانمند برداشته اند که امروز با نظر و ارزیابی داوران به پایان می رسد و منتظر برگزیدگان و برترهای استانی و کشوری خواهیم ماند