بنیاد علوی بیش از ۱۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی به سیل‌زدگان رودان اعطا کرد
  • اجتماعی

  • خرداد 09، 1401 - 06:13


افزون بر ۱۴۰۰ دستگاه لوازم منزل از سوی بنیادعلوی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از سیل در رودان توزیع شد.

بنیاد علوی بیش از ۱۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی به سیل‌زدگان رودان اعطا کرد

مدیر مرکز حمایتی بنیاد علوی کشور در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرگزاری فارس در رودان اظهار داشت: در پی وقوع سیل در دی‌ماه سال ۱۴۰۰ شرق هرمزگان و انعقاد تفاهم‌نامه بین استاندار هرمزگان و مدیرعامل بنیاد علوی کشور، این بنیاد علوی وظیفه خدمات رسانی با اعطای وسایل منزل به سیل زدگان را برعهده گرفت.

اصلاح افزود: در همین راستای بیش از ۱۴۰۰ دستگاه لوازم منزل در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از سیل در رودان توزیع شد.

وی ادامه داد: این وسایل شامل ۴۱ دستگاه یخچال، ۱۴۱ دستگاه لباسشویی، ۴۷۷ دستگاه تلویزیون، ۱۰۱ دستگاه اجاق گاز، ۲۲ آب گرمکن، ۲۹۲ بخاری برقی و ۷۰۰ تخته فرش ۹ متری می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی طی دو مرحله صورت پذیرفته گفت: در مرحله اول بیش از ۲۵ میلیارد تومان وسایل از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در بین سیل زدگان رودان و میناب توزیع شد و در مرحله دوم کمک‌ها به نیازمندانی اعطا شد است که تحت پوشش این نهاد نیستند.

بازدید از محله سیل زده سنگی رودان و بررسی وضعیت خدمات‌رسانی به سیل زدگان دیگر برنامه‌ایی بود که امروز با حضور مدیر مرکز حمایتی بنیاد علوی کشور، مدیرکل حوزه دفتر استاندار هرمزگان و فرماندار رودان انجام شد.

گفتنی است، در پی وقوع سیل در رودان در دی ماه سال گذشته به بیش از پنج هزار منزل مسکونی خسارت دیدند و بیش از یک هزار و ۵۰۰ منزل مسکونی نیز تخریب شد.