برگزار کردن تجمعات از جمله عروسی در این شرایط حساس قابل توجیه نیست
  • فرهنگی

  • خرداد 25، 1399 - 22:39


 

فرماندار بستک در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان عنوان کرد: برگزار کردن تجمعات از جمله عروسی در این شرایط حساس قابل توجیه نیست و طبق دستور قضایی و ستاد مبارزه با کرونا با خاطیان برخورد خواهد شد.

به گزارش دریای اندیشه ؛ جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بستک با موضوع کنترل تجمعات جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به ریاست فرماندار و با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.

 

حسینی قتالی در ابتدای این جلسه از زحمات ، فعالیتها و عملکرد شبکه بهداشت و درمان و همچنین ستاد مبارزه با کرونا شهرستان در راستای مقابله با این بیماری تشکر و قدردانی نمود.

 

وی افزود: در حال حاضر جهان با یکی از دشوارترین وضعیت زندگی مواجه شده وشیوع این ویروس که حدود چهار ماه از شروع آن میگذرد توان را از مردم گرفته و مردم ما نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

 

این مسئول تصریح کرد: همه ما با وضعیت چگونگی رعایت دستور العمل ها و پروتکل های بهداشتی  آشنا هستیم و تقریبا اطلاعات و آمار را روزانه از طریق رسانه ها، نشریات و فضای مجازی رصد میکنیم و طبق سخنان استاندار محترم برای مقابله با کرونا باید به فرهنگ مردم در این زمینه تکیه کرد.

 

فرماندار بستک با بیان اینکه هیچ کس حق ضرر زدن به هم نوع خود را ندارد بر رعایت موارد بهداشتی خصوصا استفاده از ماسک در اجتماع تاکید کرد.

 

قتالی در ادامه بیان داشت: ویروس کرونا  ویروسی ناشناخته است و نمی توان برای آینده تصمیمی گرفت و اگر طبق پیش بینی های دانشگاه علوم پزشکی موج سوم شیوع این ویروس در فصل پاییز باشد ما را با چالش های جدیدی روبرو خواهد کرد.

 

وی در پایان ضمن تاکید بر لغو کلیه تجمعات و مراسمات از جمله عروسی، مجلس ترحیم و دورهمی ها بیان داشت: برگزار کردن تجمعات از جمله عروسی در این شرایط حساس قابل توجیه نیست و طبق دستور قضایی و ستاد مبارزه با کرونا با خاطیان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام