‌بررسی مشکلات مردم روستاهای بخش مرکزی با حضور فرماندار خمیر
  • اجتماعی

  • بهمن 06، 1400 - 06:14


فرماندار خمیر عصر سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ با همراهی جمعی از مسئولان شهرستانی از روستاهای کِسِه، کشار زیر، چاه لیمو، چاه گود، مارو، دریخا و چاری در بخش مرکزی شهرستان خمیر به صورت میدانی بازدید و ضمن دیدار با اهالی این روستاها از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات روستاهای مذکور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار دریای اندیشه از خمیر؛ کمک در ساخت مسکن محرومین، اعطای تسهیلات بازسازی مسکن و تسهیلات بلاعوض، اجرای ابنیه فنی، بهسازی و روسازی برخی از راه های روستایی، اجرا و تکمیل ورودی روستاها، اجرای روشنایی معابر، ساخت مخزن آب، رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه، تامین امکانات ورزشی و تجهیز خانه بهداشت روستایی از مهمترین مطالبات مردمی در این روستاها بود که پس از بیان آنها توسط اهالی و نمایندگان مردم در این روستاها، فرماندار خمیر دستورات لازم را به مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان حاضر، جهت پیگیری و حل آنها صادر کرد.

همچنین وی طی مکالمه تلفنی در محل با مدیران استانی، موضوعات و مشکلات مردم روستاها را پیگیری نمود.

فرماندار خمیر در حاشیه این بازدیدها ضمن تأکید بر حضور مدیران در روستاها و خدمت رسانی به مردم بویژه مناطق محروم شهرستان اظهار داشت: حضور مدیران میان مردم و گفت و گوی مستقیم با آن‌ها و لمس مشکلات از نزدیک جزو تاکیدات دولت سیزدهم می باشد و اگر قرار است مسایل مردم حل و فصل شود لازم است مدیران در بین مردم حضور یابند.

قابل ذکر است در حاشیه این بازدیدها حدود ۸۰ بسته معیشتی همراه با چادر و پلاستیک از سوی سپاه، هلال احمر و نهادهای حمایتی در بین اقشار ضعیف و کم درآمد این روستاها توزیع شد.

این بازدیدها که تا پاسی از شب به طول انجامید فرمانده سپاه، بخشدار مرکزی، روسای ادارات مخابرات، راهداری، کمیته امداد، بنیاد مسکن، اداره برق، آب، ورزش وجوانان، بهزیستی، هلال احمر، بهداشت و همچنین اعضای شوراهای شهرستان و بخش مرکزی حضور داشتند.